فرماندار شهریار: با کمک مردم با کرونا مقابله می کنیم
فرماندار شهریار: با کمک مردم با کرونا مقابله می کنیم
فرماندار شهرستان شهریار گفت: به عنوان یک مسئول و شهروند با همکاری مردم اقدامات لازم برای حفظ سلامت خود و مردم را انجام و با این ویروس در سطح شهرستان مقابله می کنیم.

به گزارش شهریاریها ، نورالله طاهری در خصوص پویش سهم اجتماعی ما در مقابله با کرونا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سیاست دولت و ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا، ستادی نیز در این شهرستان برای پیشگیری و مقابله با این ویروس ایجاد شده است.

وی ادامه داد: برای مقابله ویروس کرونا تمام خیابان ها، محله ها، أماکن عمومی، ناوگان حمل و نقل عمومی، دستگاه های خودپرداز، دیگر اشیا عمومی و روستاها به صورت روزانه ضدعفونی می شود.

طاهری با بیان اینکه برگزاری نماز جماعت و رفتن مردم به اهل قبور ممنوع شده است، ادامه داد: برای کسبه هایی که در محلات شلوغ مغازه کیف، کفش و پوشاک دارند نیز اطلاعیه ای مبنی بر بستن مغازه ها ارسال شده و آنها تمکین کرده اند.

وی تصریح کرد: مایحتاج عمومی مردم نظیر مواد غذایی و میوه و تره بار نیز در اصناف سطح شهرستان توزیع شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

قرماندار شهرستان شهریار گفت: نانوایی ها نیز همانند قبل به فعالیت خود ادامه می دهند.

طاهری افزود: از شهروندان درخواست می کنم علاوه بر رعایت اصول بهداشتی از شرکت در تجمع ها بپرهیزند و در أیام نوروز نیز دید و بازدیدها را کنسل کنند و در خانه خود بمانند تا سلامتی آنها به خطر نیوفتد.

مقابله فرماندار با ویروس کرونا به عنوان یک شهروند

فرماندار شهرستان شهریار گفت: از اعضای خانواده تنها بنده برای خدمات رسانی به مردم از خانه بیرون می آیم و علاوه بر رعایت اصول بهداشتی از ماسک و دستکش استفاده می کنم و رعایت این مسائل را به دیگران گوشزد می کنم.

طاهری افزود: امسال برای دید و بازدید به خانه کسی نمی روم و در کنار خانواده ام در خانه می مانم و احوال اقوام و دوستان را با تماس تلفنی جویا می شوم.

وی تاکید کرد: امیدوارم همه افراد با رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه به مسئولان کمک کنند تا آنها بتوانند سریعتر ویروس کرونا را شکست دهند.