فرماندار شهرستان ملارد: کمیته‌های ستاد نوروزی ملارد تشکیل شد
فرماندار شهرستان ملارد: کمیته‌های ستاد نوروزی ملارد تشکیل شد

شهریاریها :داود کرمی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز توسط این کمیته‌ها پیش‌بینی می‌شود. وی ادامه داد: دستگاه‌های خدماتی در این شهرستان آمادگی کامل را برای ارائه خدمات به مردم دارند و تسهیلات لازم برای حضور گردشگران در این […]

13921006000320_PhotoAشهریاریها :داود کرمی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز توسط این کمیته‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدماتی در این شهرستان آمادگی کامل را برای ارائه خدمات به مردم دارند و تسهیلات لازم برای حضور گردشگران در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار شهرستان ملارد با بیان اینکه اقدامات لازم به منظور استقرار ایستگاه‌های امداد و نجات، ترمیم تابلوهای نشان دهنده مسیرهای ورودی و خروجی این شهرستان، پاکسازی حریم جاده‌های مواصلاتی، تعیین مکان‌های مناسب برای استقرار احتمالی مسافران و جمع‌آوری متکدیان خیابانی و … انجام شده است.

کرمی ادامه داد: در این راستا همچنین با تمهیدات اندیشیده شده بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و نانوایی‌ها تشدید شده است.

وی آماده‌باش اورژانس و گروه‌های امدادی را از مهم‌ترین اقداماتی دانست که در این شهرستان به منظور ارائه خدمات به مردم و مسافران انجام شده است.

به گفته فرماندار شهرستان ملارد، کمیته‌های هفت‌گانه امنیتی انتظامی، امداد و نجات، اسکان، حمل و نقل، پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نظارت و ارزیابی از کمیته‌های تشکیل شده ستاد نوروزی در این شهرستان است.

 

*توقف هر گونه حفاری در محدوده شهرستان ملارد

کرمی در ادامه سخنان خود بر توقف هر گونه حفاری در محدوده این شهرستان تأکید کرد و افزود: افزایش خودروهای گشتی انتظامی، تجهیز خودپردازهای بانک‌ها و تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها در این ایام از مهم‌ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

*3 مکان برای اسکان موقت مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان ملارد در بخش دیگری از سخنان خود از تأمین اسکان موقت مسافران نوروزی خبر داد و اضافه کرد: در این راستا سه مکان برای اسکان موقت مسافران نوروزی در این شهرستان تأمین شده است.

کرمی گفت: این مکان‌ها شامل خانه معلم در سه‌راه مارلیک، مدرسه نوری در شهر ملارد و مدرسه شهید حضرتی در شهرصفادشت است.