فرماندار شهرستان قدس: ملت ایران حلقه‌های اتحاد را مستحکم‌تر از گذشته کرده‌اند
فرماندار شهرستان قدس: ملت ایران حلقه‌های اتحاد را مستحکم‌تر از گذشته کرده‌اند

شهریاریها : حسن موسوی دقایقی پیش با حضور در جمع راهپیمایان این در شهرستان قدس اظهار داشت: ملت ایران رمز پیروزی خود در عرصه‌های مختلف را فراموش نکرده‌اند و با حفظ آن بر داشتن اتحاد پافشاری می‌کنند. وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که ملت ایران حلقه‌های اتحاد و همبستگی را مستحکم‌تر از گذشته کرده […]

farj34شهریاریها : حسن موسوی دقایقی پیش با حضور در جمع راهپیمایان این در شهرستان قدس اظهار داشت: ملت ایران رمز پیروزی خود در عرصه‌های مختلف را فراموش نکرده‌اند و با حفظ آن بر داشتن اتحاد پافشاری می‌کنند.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که ملت ایران حلقه‌های اتحاد و همبستگی را مستحکم‌تر از گذشته کرده و به دشمنان اثبات خواهند کرد که هیچ ترفندی قادر نخواهد بود که این اتحاد و همدلی را از مردم ایران دور کند.

فرماندار شهرستان قدس با بیان این که امروز جوانان و نوجوانان با حضور در این راهپیمایی بار دیگر عشق و ارادت خود را به این انقلاب نشان دادند خاطرنشان کرد: دشمنان امروز افکار نسل امروز را نشانه گرفته‌اند لذا با برنامه‌ریزی‌های مختلف در نظر دارند تا مانع رفتن این نسل به مسیر انقلاب شوند.

موسوی تأکید کرد: آگاهی دادن به نسل امروز از دسایس دشمنان یکی از مهم‌ترین اقدامات ما است تا بتوانیم با برنامه‌های فرهنگی مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شویم.

وی ادامه داد: البته نسل امروز بارها و بارها ثابت کرده‌اند که حامی این انقلاب و مقام عظمای ولایت هستند، و دشمنان هرگز نمی‌توانند اهداف شوم خود را عملی کنند.

فرماندار شهرستان قدس افزود: امروز حماسه‌ای دیگر از حضور ملت ایران برای جهان به نمایش گذاشته شد و بار دیگر ملت ایران پایبندی، ولایتمداری و اعتقاد به اصول و آرمان‌های انقلاب را به نمایش گذاشتند.

وی به توطئه‌های دشمنان همچون تحریم‌ها و تهدیدها اشاره کرد و افزود: مردم با حضور گسترده خود نشان می‌دهند که دسیسه‌های آنها تاثیر نداشته و انقلاب اسلامی راه رشد و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

موسوی وظیفه و مسئولیت آحاد جامعه را در این برهه خاص، بسیار سنگین و خطیر دانست و گفت: حضور امروز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده نفرت مردم از اقدامات اخیر دشمنان و همچنین پیمانی مجدد با آرمان‌های انقلاب است.