فرماندار شهرستان قدس: ساماندهی واحدهای صنعتی و تولیدی قدس در دستور کار قرار گرفت
فرماندار شهرستان قدس: ساماندهی واحدهای صنعتی و تولیدی قدس در دستور کار قرار گرفت

شهریاریها : حسن موسوی ظهر امروز در کمیته رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این کمیته رفع مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی و صنعتی است. وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت شهرستان با رفع مشکلات این واحدها محقق می‌شود لذا باید با ارائه خدمات بیشتر […]

13910919000544_PhotoAشهریاریها : حسن موسوی ظهر امروز در کمیته رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این کمیته رفع مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت شهرستان با رفع مشکلات این واحدها محقق می‌شود لذا باید با ارائه خدمات بیشتر و توجه به رفع معضلات این واحدها گامی اساسی را در جهت توسعه و پیشرفت آنها برداریم.

این مسئول تأکید کرد: شهرستان قدس دارای واحدهای صنعتی و تولیدی بی‌شماری است که می‌طلبد مسئولان اهتمام ویژه‌ای را به این شهرستان داشته باشند.

موسوی با اشاره به وجود ظرفیت و توانمندی‌ها برای تبدیل شدن این شهرستان به قطب صنعتی و تولیدی گفت: برای استفاده از این ظرفیت‌ها و به کارگیری آن در شهرستان باید ساماندهی این واحدها و مشکلات آنها هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

وی توسعه پایدار فعالیت‌های اقتصادی و تأمین زیرساخت‌های واحدهای صنعتی و تولیدی را از دیگر اولویت‌های این مجموعه برشمرد و گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اقداماتی در این زمینه صورت گرفته که باید در سال حماسه اقتصادی این روند شتاب گیرد.

فرماندار قدس اظهار داشت: تحقق اهداف مورد نظر نیازمند تعامل و همکاری لازم دستگاه‌های اجرایی شهرستان با فعالان واحدهای صنعتی و تولیدی است.

موسوی تاکید کرد: در این راستا از تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان انتظار داریم تا خواسته و مطالبات به‌حق صنعتگران این شهرستان را در اسرع وقت تأمین کرده و در جهت رفع مشکلات و معضلات آنان گام بردارند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، افزود: باید به صورت جهادی، نیازها و کارهای این مجموعه پیگیری شود تا شاهد توسعه پایدار در بخش صنعت و معدن باشیم.

در شهرستان قدس بیش از هزار واحد صنعتی و تولیدی فعال است.