فرماندار شهرستان قدس: رسانه‌ها نقش موثری در تحقق حماسه سیاسی داشتند
فرماندار شهرستان قدس: رسانه‌ها نقش موثری در تحقق حماسه سیاسی داشتند

شهریاریها : جلسه تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با حضور مسئولان ارشد شهرستان قدس و اعضای شورای فرهنگی این شهرستان شامگاه دوشنبه برگزار شد. در این مراسم ناصر آذری‌فر عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان قدس طی سخنانی اظهار داشت: امسال روز خبرنگار با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر همراه […]

no-photoشهریاریها : جلسه تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با حضور مسئولان ارشد شهرستان قدس و اعضای شورای فرهنگی این شهرستان شامگاه دوشنبه برگزار شد.

در این مراسم ناصر آذری‌فر عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان قدس طی سخنانی اظهار داشت: امسال روز خبرنگار با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر همراه بود و ما برای اینکه مراسم تجلیل از اصحاب رسانه تحت‌الشعاع عید فطر و ماه رمضان قرار نگیرد، چند روز با تاخیر مراسم فوق را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: علت اصلی احترامی که مسئولان و مردم برای خبرنگاران و رسانه‌های فعال قائل هستند، این است که اصحاب رسانه از تمام توان خود برای توسعه و پیشرفت کشور و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جامعه استفاده کرده و در این راه از منافع شخصی خود گذشته و تنها به مصالح کلان مردم و کشور توجه می‌کنند.

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به سختی‌های کار خبرنگاری اظهار داشت: مسئولان و مردم شاهد هستند که خبرنگاران با تحمل سختی‌های بسیار و با وجود کمبودها و کاستی‌ها تمام تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت کشور انجام می‌دهند و این تلاش‌ها برای مردم ارزشمند است.

آذری‌فر در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری سال جاری تحت عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی و برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد سال جاری اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌خواستند این انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شود، اما رسانه‌های کشورمان به ویژه خبرنگاران و گزارشگران فعال در شهرستان قدس با تلاش‌ بسیار در راستای بصیرت‌افزایی جامعه نقشه‌های دشمنان را خنثی‌ کردند.

وی افزود: در این مدت اصحاب رسانه نقش بسیار موثر، پررنگ و ارزشمندی در خلق حماسه سیاسی داشتند و از این جهت عملکرد خبرنگاران متعهد کشورمان به ویژه اهالی خبر در شهرستان قدس قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان قدس تاکید کرد: برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت سالروز شهادت شهید بزرگوار صارمی هر ساله انجام می‌شود، بهانه‌ای است برای اینکه به خبرنگاران بگوییم، تلاش‌ها و زحمات آنها نادیده نمی‌ماند و مردم و مسئولان قدردان زحمات آنها هستند.

آذری‌فر در پایان گفت: در شهرستان قدس نیز طی یک سال اخیر خبرگزاری، روزنامه‌ها و رسانه‌های مکتوب و گزارشگران رسانه ملی عملکرد موثر و مثبتی داشته و در رخدادهای مهم مانند برگزاری انتخابات و راهپیمایی روز جهانی قدس تمام توان خود را برای خلق حماسه سیاسی به کار بستند و از این منظر مردم و مسئولان قدردان تلاش‌های بی‌وقفه رسانه‌ها هستند.

لازم به توضیح است، در این نشست صمیمی فرماندار، شهردار، امام جمعه، مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس و اعضای شورای فرهنگی این شهرستان حضور داشتند و از خبرنگاران شهرستان قدس طی مراسمی ویژه تجلیل کردند.