فرماندار ساوجبلاغ: حضور مردم ساوجبلاغ در راهپیمایی امروز بی‌نظیر است
فرماندار ساوجبلاغ: حضور مردم ساوجبلاغ در راهپیمایی امروز بی‌نظیر است

شهریاریها : دقایقی قبل علی حدادی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در ساوجبلاغ گفت: من در تمام راهپیمایی‌ها و مراسم‌های پس از انقلاب اسلامی شرکت کرده‌ام و طی سال‌های اخیر نیز به طور کامل در برنامه‌های ملی و دینی مردم ساوجبلاغ حضور داشتم. وی تاکید کرد: تا به امروز این میزان حضور گسترده و […]

farj34شهریاریها : دقایقی قبل علی حدادی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در ساوجبلاغ گفت: من در تمام راهپیمایی‌ها و مراسم‌های پس از انقلاب اسلامی شرکت کرده‌ام و طی سال‌های اخیر نیز به طور کامل در برنامه‌های ملی و دینی مردم ساوجبلاغ حضور داشتم.

وی تاکید کرد: تا به امروز این میزان حضور گسترده و پرشور را در این شهرستان ندیده بودم و می‌توان با قاطعیت گفت که راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال در ساوجبلاغ از نظر تعداد شرکت کنندگان در طول تاریخ پس از انقلاب بی‌نظیر است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در ساوجبلاغ تصریح کرد: خوشبختانه رسانه‌ها خبر می‌دهند که در دیگر نقاط کشور نیز همین شور و هیجان وجود دارد و باید گفت که حضور گسترده و باشکوه ملت ایران به طور کامل نقشه‌های شوم دشمنان و بدخواهان را با شکست مواجه کرده است.

حدادی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی موجب شد که مردم ما اینگونه در صحنه حاضر شوند؟ گفت:‌ دشمنان خارجی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی طی ماه‌های اخیر فشار بسیار زیادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کرده و می‌خواستند عزم و اراده ملت ایران برای پیگیری اهداف خود را بشکنند.

وی تاکید کرد: مردم ما با بصیرت و آگاهی بالایی که دارند، شرایط را به خوبی درک کرده و با حضور در راهپیمایی به جهانیان ثابت کردند که تا آخرین قطره خود از این انقلاب و ولایت دفاع کرده و غربی‌ها نمی‌توانند هیچ خللی در عزم و اراده آنها وارد کنند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بیان داشت: خدمت به این مردم افتخار بسیار بزرگی برای مسئولان است و به اعتقاد من تمام مدیران و مسئولان کشور باید قدردان مردم با ایمان و انقلابی ایران اسلامی باشند.

حدادی افزود: ما باید قدر این مردم را بدانیم، چرا که اگر ایستادگی و استقامت آنها در کنار درایت رهبری معظم انقلاب نبود، به طور قطع دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا می‌کردند.

وی در پایان با تقدیر از حضور گسترده مردم ساوجبلاغ در راهپیمایی امروز گفت: ساوجبلاغی‌ها نشان دادند که مردمی ولایت‌مدار و انقلابی هستند و برای سربلندی و عزت ایران و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.