فرماندار رباط کریم: ظرفیت های ورزشی برای جوانان تقویت شود
فرماندار رباط کریم: ظرفیت های ورزشی برای جوانان تقویت شود
فرماندار شهرستان رباط کریم در بازدید از اماکن ورزشی شهرستان رباط کریم گفت: مشکلات موجود درسالن های ورزشی رفع و نیاز وظرفیت های ورزشی برای جوانان تقویت شود.

به گزارش شهریاریها ،  امید احمدی روز پنجشنبه به همراه سلیمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در بازدید از اماکن ورزشی با اشاره کمبودهای ورزشی، گفت: گام های بلندی برای رفع مشکلات مجموعه ورزشی برداشته می شود.

وی به ظرفیت های ورزشی بسیار خوب در شهرستان رباط‌کریم اشاره کرد و افزود: شهرستان رباط‌کریم سرشار از منابع انسانی و استعدادهای پرتوان در بخش ورزش است که باید این ظرفیت ها و استعدادها در مسیر درست مورد بهره برداری قرار گیرند.

احمدی با بیان اینکه اماکن ورزشی شهرستان دچار مشکلات زیرساختی است، افزود: راه اندازی و رفع مشکلات مجموعه ورزشی تحولات بزرگی می تواند برای جوانان این منطقه ایجاد کند.

راهکارهای لازم به منظور حل مشکلات ارائه و کمبودهای مجموعه های ورزشی شهرستان باید مورد بررسی و برطرف گردد.

فرماندار رباط‌کریم بیان کرد : مدیریت شهرستان از هیچ تلاشی در زمینه بهبود و توسعه ورزش در مسیر افزایش کمی و کیفی زیرساخت های ورزشی کوتاهی نخواهد کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت وتوسعه ورزش در شهرستان گفت :جوانان شایسته بهترین خدمات و امکانات در رشته های مختلف ورزشی هستند و برهمین اساس بنا داریم با مشارکت و دعوت ازخیرین طرح نیمه تمام در حوزه های مختلف از جمله پروژه های ورزشی تکمیل و راه اندازی شود.

شهرستان رباط کریم در غرب استان تهران با سه شهر رباط‌کریم، نصیرشهر وپرند با جمعیت نزدیک به پانصد هزار نفر قرار دارد.