فرماندار رباط کریم: سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل مهم‌ترین اولویت در رباط کریم است
فرماندار رباط کریم: سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل مهم‌ترین اولویت در رباط کریم است

شهریاریها :  بیژن سلیمان پور در رباط کریم اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت و روند رو به رشد آن لازم است تا سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل را یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار دهیم. وی ادامه داد: البته ناوگان تاکسیرانی رباط کریم طی هفت سال گذشته با افزایش […]

13587شهریاریها :  بیژن سلیمان پور در رباط کریم اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت و روند رو به رشد آن لازم است تا سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل را یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: البته ناوگان تاکسیرانی رباط کریم طی هفت سال گذشته با افزایش دو برابری مواجه بوده است که توانسته بسیاری از نیازهای همشهریان را در بخش حمل و نقل تأمین کند.

این مسئول تأکید کرد: البته نباید به این میزان رشد اکتفا کرد چرا که توسعه شهر و افزایش جمعیت می‌طلبد تا ناوگان حمل و نقل با رشد بیشتری مواجه شود.

سلیمان پور گفت: دولت نهم و دهم درباره توسعه ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و حمل و نقل ریلی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است و امروز شاهد آن هستیم که تعداد تاکسی‌های این شهرستان از 550 تاکسی در سال 84 به 1150 تاکسی طی هفت سال رسیده است.

وی افزود: امروزه سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل به عنوان یک مقوله جدی اقتصادی در دنیا مطرح است و سهم مهمی در تقویت اقتصاد ملی دارد.

وی افزود: با توجه به این که قسمت عمده مردم، روزانه از سیستم حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی‌ها استفاده می‌کنند، از منظر فرهنگی می‌توان به نقش و  جایگاه شبکه حمل و نقل عمومی پی برد و برای این عرصه برنامه‌ریزی کرد.

رئیس شورای سازمان تاکسیرانی رباط کریم با بیان این که در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقل نیازمند توجه جدی و کار عملیاتی هستیم، ادامه داد: در طی سال‌های گذشته در حوزه توسعه سیستم حمل و نقل به ویژه حمل و نقل ریلی اقدامات بسیار خوبی انجام شده ولی هنوز در نیمه‌های راه هستیم و باید تلاش بیشتری را انجام دهیم.