فرماندار بهارستان خبر داد نامگذاری تمامی معابر بهارستان به نام شهدا
فرماندار بهارستان خبر داد نامگذاری تمامی معابر بهارستان به نام شهدا

شهریاریها : یونس نوبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: طی چند دهه اخیر کشورهای غربی توطئه‌های خصمانه بسیاری را علیه ملت ایران به کار بستند و هدف اصلی آنها دور کردن مردم ما از آرمان‌ها و آموزه‌های دینی است. وی تصریح کرد: غربی‌ها نمی‌خواهند جمهوری اسلامی ایران الگویی برای […]

شهریاریها : یونس نوبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: طی چند دهه اخیر کشورهای غربی توطئه‌های خصمانه بسیاری را علیه ملت ایران به کار بستند و هدف اصلی آنها دور کردن مردم ما از آرمان‌ها و آموزه‌های دینی است.

وی تصریح کرد: غربی‌ها نمی‌خواهند جمهوری اسلامی ایران الگویی برای آزادگان جهان به ویژه ممالک اسلامی باشد و با توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم به دنبال این هستند که نظام ما را برای تحقق اهداف و آرمان‌های خود ناکارآمد جلوه دهند.

فرماندار بهارستان ادامه داد: به همین دلیل طی چند دهه اخیر فشارهای بسیاری را به جهان اسلام به ویژه ایران وارد کرده و اگر ایثار و فداکاری سربازان سپاه اسلام و هدایت‌های مدبرانه ولایت‏ نبود، به طور قطع امروز غربی‌ها به اهداف شوم خود رسیده بودند.

نوبخت با بیان اینکه ایثار و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب در خارج و بدخواهان در داخل کشور داشته است‏، گفت: امروز باید یاد و خاطره شهدا را با تمام توان حفظ کرده و برای تحقق آرمان‌های این بزرگواران تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: ملت ایران اگر امروز سربلند و با عزت است، این سربلندی را به برکت خون شهدا و امام شهیدان (ره) به دست آورده است.

فرماندار بهارستان گفت: بنابراین باید از تمام ظرفیت‌های خود برای حفظ و نشر آرمان‌های شهدا و ایثارگران بهره ببریم که در همین راستا برنامه‌های ویژه در این شهر در دست اجرا داریم.

نوبخت افزود: یکی از برنامه‌هایی که در سطح بهارستان اجرا شده و تداوم خواهد داشت‏، نامگذاری تمامی معابر و خیابان‌ها و میادین اصلی به نام مبارک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با تحقق این مهم گامی کوچک در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با شهدا و ایثارگران برداشته باشیم.