فرماندار بهارستان ایجاد تنش و آشوب در جامعه آب در آسیاب دشمن ریختن است
فرماندار بهارستان ایجاد تنش و آشوب در جامعه آب در آسیاب دشمن ریختن است

شهریاریها : یونس نوبخت در بهارستان اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده‌اند که در شرایط حساس کنونی کشور بیش از گذشته نیازمند به آرامش دارد. وی تصریح کرد: به طور قطع در فضای آرام و به دور از تنش‌های کاذب، می‌توان اهداف والای اسلام و انقلاب را پیگیری و با یک اتحاد […]

farj34شهریاریها : یونس نوبخت در بهارستان اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده‌اند که در شرایط حساس کنونی کشور بیش از گذشته نیازمند به آرامش دارد.

وی تصریح کرد: به طور قطع در فضای آرام و به دور از تنش‌های کاذب، می‌توان اهداف والای اسلام و انقلاب را پیگیری و با یک اتحاد منطقی و با شکوه علیه توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی مقاومت کرد.

* تمام موفقیت‌های ملت ایران در سایه وحدت و همدلی محقق شده است

فرماندار بهارستان افزود: اگر به تاریخچه 3 دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی دقت کنیم، در می‌ِیابیم که اکثر موفقیت‌ها، پیروزی‌ها و شکستن توطئه‌های دشمنان در فضایی آرام و بدون تنش محقق شده است، چرا که در این شرایط می‌توان وحدت ملی را در کل جامعه به خوبی ترویج کرد.

نوبخت با بیان این که مهم‌ترین دغدغه رهبری معظم انقلاب اسلامی، هوشیاری، بیداری، بصیرت، وحدت و همدلی ملت ایران و همراهی آنها با مسئولان برای تحقق اهداف والای انقلاب است، گفت: به همین دلیل شاهد هستیم که دشمنان غربی تلاش می‌کنند تا با ایجاد تنش‌های کاذب و غبارآلوده کردن فضای سیاسی و اجتماعی داخل کشور، ما را از پیگیری اهداف و آرمان‌های خود دور کنند.

وی تاکید کرد: در این شرایط هر کسی که دانسته و یا ندانسته با رفتار، گفتار و عملکرد خود در جامعه تنش ایجاد می‌کند، در حقیقت به خواست دشمنان عمل کرده و آب به آسیاب آنها ریخته است.

نوبخت در پایان بیان داشت: خوشبختانه ملت ایران با بصیرت هستند و رهبری عظیم‌الشان انقلاب نیز بر تمام جوانب کار اشراف داشته و با درایتی که دارند، ملت را در مسیر درست رهبری و هدایت می‌کنند، در این شرایط لازم است که مسئولان نیز همراه با مردم و ولایت بوده و همچون گذشته برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب تلاش بیشتری داشته باشند.