فرمانداری ویژه شهریار در دستور کار دولت قرار گرفت
فرمانداری ویژه شهریار در دستور کار دولت قرار گرفت
فرماندار شهرستان شهریار از استقرارفرمانداری ویژه خبر داد و گفت: معاون اول رییس جمهور در سفر خود به شهریار قول ایجاد فرمانداری ویژه شهریار را داده بود، که این موضوع در حال پی گیری و در دستور کار دولت خواهد بود.

به گزارش شهریاریها ، نورالله طاهری دراین زمینه بیان کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه ای و پتانسیل های موجود،ایجاد فرمانداری ویژه به همراه خود ارتقای چارت سازمانی ادارات را به همراه داشته و به طور یقین امکانات و خدمات بیشتری شامل حال مردم می شود.
وی در ادامه همین مطلب افزود: با این وجود می‌توانیم شهرستان از حالت شهرستانی خارج و به سمت استانداردهای خدماتی به نسبت جمعیت حرکت خواهیم کرد.
طاهری از روند رشد خوب شهرک صنعتی شهریار نیز خبر داد و گفت: شهرک صنعتی ابتدا ۵۰۰ هکتار بود و ۲ هکتار نیز به آن اضافه شد و مسیرهای دسترسی و آب و برق نیز ایجاد شده است.
فرماندار شهریار بیان داشت: در خصوص موضوع ارزش افزوده با تعلق گرفتن آن به روستا‌ها، کار عمرانی در روستاهای شهرستان در حال انجام است و از ارزش افزوده در اختیار فرمانداری نیز ۶۰ پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در دست اقدام است.
وی ادامه داد: در حوزه احداث گلخانه نیز، در سال ۹۸ حدود ۲۰ هکتار گلخانه در سطح شهرستان احداث شده است و همچنین در حوزه استفاده از آبیاری تحت فشار و قطره‌ای بالغ بر ۲۵۰۰ هکتار عملیات صورت گرفته است.
طاهری درپایان به آب شرب شهرستان شهریار اشاره داشت وخاطرنشان کرد: شهریار از ۵ نقطه به آب‌های سطحی وصل می‌شود تا بتوانیم از آب‌های سطحی سد کرج و طالقان بهره کافی را ببریم و این موضوع تبدیل به یک پروژه شده است که به یک آیتم بودجه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعریف شده و بالاخره کار انجام می‌شود و پروژه مصوبی است که آب کشاورزی مورد نیاز شهرستان نیز تأمین خواهد شد.