فرصت‌طلبی شیخ‌ویسی دروازبان شهریاری تیم نفت در غیبت بیرانوند
فرصت‌طلبی شیخ‌ویسی دروازبان شهریاری تیم نفت در غیبت بیرانوند

شهریاریها : علیرضا بیرانوند از ترکیب تیمش خارج شده و این بهترین فرصت را نصیب شیخ ویسی کرده تا توانایی های خود را به اثبات برساند. وحید شیخ ویسی که در ابتدای فصل نیز با قراردادی جنجالی به جمع نفتی ها بازگشت در طول هفته های گذشته فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورده بود. […]

۱۳۹۳۱۰۱۴۰۰۰۱۵۷_PhotoAشهریاریها : علیرضا بیرانوند از ترکیب تیمش خارج شده و این بهترین فرصت را نصیب شیخ ویسی کرده تا توانایی های خود را به اثبات برساند.

وحید شیخ ویسی که در ابتدای فصل نیز با قراردادی جنجالی به جمع نفتی ها بازگشت در طول هفته های گذشته فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورده بود. او در دیدار با استقلال این فرصت را یافت تا در درون دروازه تیمش قرار گیرد و عملکرد مثبتی نیز از خود به نمایش گذاشت. شیخ ویسی که در دیدار با ذوب آهن نیز از سوی منصوریان به عنوان نفر اول دروازه درون گل قرار گرفته بود توانست از دروازه تیمش محافظت کند و اولین کلین شیت فصل خود را جشن بگیرد. فعلا او از موقعیت نشناسی بیرانوند برای اعتراض به بهترین نحو استفاده کرده و باید دید در آینده عملکردش می تواند او را به شماره یک این تیم تبدیل کند یا خیر.