فردوسیه شهریار رنگ عشق به خود گرفت
فردوسیه شهریار رنگ عشق به خود گرفت

شهریاریها : مراسم تشییع پیکر دو لاله گلگون‌کفن و بی‌پلاک هشت سال حماسه و خون همزمان با شهادت رئیس مذهب جعفری با حضور هزاران نفر از مردم خداجو و ولایی شهرستان شهریار برگزار شد. بعد از اقامه نماز عشق بر پیکر این دو کبوتر عاشق توسط امام جمعه شهریار حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی، با تشییع […]

13940326000541_PhotoAشهریاریها : مراسم تشییع پیکر دو لاله گلگون‌کفن و بی‌پلاک هشت سال حماسه و خون همزمان با شهادت رئیس مذهب جعفری با حضور هزاران نفر از مردم خداجو و ولایی شهرستان شهریار برگزار شد.

بعد از اقامه نماز عشق بر پیکر این دو کبوتر عاشق توسط امام جمعه شهریار حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی، با تشییع پیکر گلگون‌کفن این دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر فردوسیه از توابع شهرستان شهریار این شهر رنگ عشق خدایی به خود گرفت.

هم‌زمان با سالروز شهادت پیشوای ششم شیعیان، حضرت جعفر صادق (ع) مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان شهریار پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس را در شهر فردوسیه از توابع این شهرستان بر روی دستان خود تشییع و تدفین کردند.

مردم شریف شهرستان شهریار امروز پروانه‌وار به گرد این دو پیکر آسمانی و مطهر می‌گشتند تا از شمیم عطر این لاله‌های لاله‌زار عشق و جنون بهره‌مند شوند.

فضای شهرستان شهریار با حضور این دو شهید گمنام عطرآگین شده بود؛ لاله‌هایی که در لاله‌زار خدایی با کاروان عاشوراییان هم‌داستان شدند تا حماسه‌ای خدایی بیافرینند.

این دو لاله بی‌پلاک در مسیر تبعیت از سیدالشهدا (ع) و امام راحل، به ندای ملکوتی مادرشان حضرت فاطمه زهرا (س) لبیک عاشقانه‌ای گفتند و به زمره کاروان شهیدان دشت نینوا پیوستند.

پیکر این دو شهید گمنام از روبه‌روی مسجد خاوه فردوسیه بر روی دستان مردم ولایی شهرستان شهریار تشییع و در پارک ولی عصر (عج) این شهر به خاک سپرده شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت اظهار کرد: شهرستان شهریار در سال جاری برای توفیق میزبانی از دو شهید گمنام را داشت و مردم این شهرستان با تشییع این دو لاله بی‌پلاک بار دیگر با آرمان‌های شهیدان و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

علی کردی در پایان تصریح کرد: یکی از این دو شهید 17 ساله و دیگری 19 سال سن دارد که اولین شهید طی عملیات والفجر یک در فکه و دومین شهید طی عملیات محرم در شرهانی به فیض شهادت رسیدند.