فردا هوا بارانی است
فردا هوا بارانی است

شهریاریها : مسئولان برگزاری هشتادویکمین دربی پایتخت تهمیدات ویژه‌ای برای اسکان هواداران در اطراف ورزشگاه و حضور تماشاگران در این بازی در نظر گرفته‌اند. طبق اعلام مسئولان برگزاری هشتادویکمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که به دربی پایتخت معرف است، محل‌های اسکانی در اطراف ورزشگاه آزادی برای تماشاگرانی که از شهرستان جهت تماشای این بازی […]

هواشهریاریها : مسئولان برگزاری هشتادویکمین دربی پایتخت تهمیدات ویژه‌ای برای اسکان هواداران در اطراف ورزشگاه و حضور تماشاگران در این بازی در نظر گرفته‌اند.

طبق اعلام مسئولان برگزاری هشتادویکمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که به دربی پایتخت معرف است، محل‌های اسکانی در اطراف ورزشگاه آزادی برای تماشاگرانی که از شهرستان جهت تماشای این بازی به تهران می‌آیند، در نظر گرفته شده است.

همچنین شرکت اتوبوسرانی ۶۰۰ دستگاه اتوبوس را برای حضور تماشاگران تهرانی در ورزشگاه آزادی از میدان‌های اصلی شهر در نظر گرفته‌اند تا مشکلات هواداران برای حضور در محل برگزاری این مسابقات کاهش یابد.

از سوی دیگر طبق اعلام سازمان هواشناسی، هوای تهران فردا جمعه و در زمان برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس بارانی است و در ارتفاعات هم برف می‌بارد.

برای برگزاری هرچه بهتر این بازی مسئولان نهادهای امنیتی و نظارتی، نیروی انتظامی، یگان ویژه، مسئولان ورزشگاه آزادی، حراست وزارت ورزش و جوانان، شهرداری منطقه ۲۲ تهران، اورژانس، راهنمایی رانندگی، آتش نشانی، مترو، اتوبوسرانی و تمامی نهادهای مربوطه  قول همکاری دادند.

هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵ روز جمعه هشتم آبان‌ماه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.