فرجی: تعامل ،همدلی و مشارکت ، عمران و آبادی را در پی خواهد داشت
فرجی: تعامل ،همدلی و مشارکت ، عمران و آبادی را در پی خواهد داشت

شهریاریها : فرجی رئیس شورای اسلامی شهر شهریار : تعامل ،همدلی و مشارکت ، عمران و آبادی را در پی خواهد داشت . به گزارش شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر شهریار : جمشید فرجی رئیس شورای اسلامی شهر شهریاردر593 جلسه رسمی این شورا بعد از انتخابات هیئت رئیسه با اعلام […]

faraji-1شهریاریها : فرجی رئیس شورای اسلامی شهر شهریار : تعامل ،همدلی و مشارکت ، عمران و آبادی را در پی خواهد داشت .

به گزارش شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر شهریار : جمشید فرجی رئیس شورای اسلامی شهر شهریاردر593 جلسه رسمی این شورا بعد از انتخابات هیئت رئیسه با اعلام این مطلب گفت : تعامل ،همدلی و مشارکت ، عمران و آبادی را در پی خواهد داشت .

وی افزود : هیچ پیشرفتی در شهر حاصل نمیگردد مگر با تعامل و همدلی و مشارکت شهروندان که خوشبختانه این امر در شهریار نمود داشته و مسئولین در سایه تعامل و همدلی در جهت رفاه شهروندان گام بر میدارند .

رئیس شورای شهر عنوان کرد : توسعه همه جانبه کشور در گرو مشارکت جمعی و مردمی است چرا که دولت به تنهایی قادر به پاسخگویی برخی از مطالبات مردم در سطح گسترده نخواهد بود و این شوراها هستند که با رای و انتخاب مردم بعنوان نماینده مردمی پیگیر نیازها و خواسته های آنان میباشند .

فرجی در بخش دیگری ار سخنان خود 24 خردادرا مناسبترین فرصت برای شهروندان دانست تا با مطالعه دقیق و هوشمندانه در سوابق اجرائی و خدمتی کاندیداها ، برنامه ها ، اهداف و شعارهای انتخاباتی آنان ، افرادی اصلح ، دلسوز و متعهد در جهت توسعه شهر شهریار انتخاب نمایند .

در ادامه با توجه به دستور کار جلسه نامه های ارسالی از سوی شهرداری مطرح گردید . که پس از بحث و تبادل نظر اعضا مصوب گردید .