فاز نخست استادیوم ۵ هزارنفری ملارد تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
فاز نخست استادیوم ۵ هزارنفری ملارد تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

شهریاریها : کریمی معاون امور عمرانی استاندار تهران به همراه خطیبی فرماندار شهرستان ملارد، گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محمودی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان محلی از پروژه استادیوم ۵ هزارنفری شهر ملارد بازدید به عمل آورد. مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در […]

golmohammadiشهریاریها : کریمی معاون امور عمرانی استاندار تهران به همراه خطیبی فرماندار شهرستان ملارد، گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محمودی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان محلی از پروژه استادیوم ۵ هزارنفری شهر ملارد بازدید به عمل آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این دیدار از بهره‌برداری از فاز نخست پروژه استادیوم ۵ هزار نفری ملارد با همکاری شورا و شهرداری ملارد تا دهه فجر سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در فاز نخست این پروژه زمین چمن، پیست دور زمین، دکل‌های روشنایی و سرویس‌های بهداشتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رضا گل‌محمدی بیان کرد: با توجه به توافقی که با اعضای شورای شهر و شهردار ملارد در این بازدید به عمل آمد، مقرر شد شهرداری نسبت به آماده‌سازی راه دسترسی و انشعابات اقدام کند.

وی تصریح کرد: فاز دوم پروژه و تکمیل سکوها در مرحله بعدی کار قرار خواهد گرفت به نحوی که فاز اول توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار گیرد.

فرماندار شهرستان ملارد طی این بازدید با ابراز گلایه اظهار کرد: این پروژه از سال ۱۳۸۹ در دولت قبل کلنگ‌زنی شده اما تاکنون پس از گذشت ۶ سال هنوز افتتاح نشده است.

بهمن خطیبی با اشاره به آغاز کار این پروژه بعد از سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان  در سال ۹۴  تصریح کرد: بعد از سفر رئیس جمهور به این شهرستان، این پروژه از حالت مسکوت درآمد و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری به دلیل نبود اعتبار پروژه با تعطیلی همراه شد و هیچ‌گونه اقدامی صورت نگرفت.

خطیبی در پایان از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خواست تمهیداتی بیندیشد تا  شهروندان ملارد بتوانند از امکانات و فضاهای این مجموعه هر چه سریع‌تر استفاده کنند.