عکس / افتادن تریلر زباله روی کاروان عروسی داماد را به مرگ مغزی برد
عکس / افتادن تریلر زباله روی کاروان عروسی داماد را به مرگ مغزی برد

گروه حوادث شهریاریها :حوالی ساعت ۱۱ دیشب یک کاروان عروسی شامل 5 خودرو از رودهن به سمت تهران در حرکت بودند که ناگهان یک تریلر 18 چرخ حمل زباله چپ کرد و بر روی این خودروها افتاد. حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این باره به خبرنگار بهداشت و درمان فارس گفت: این حادثه در […]

گروه حوادث شهریاریها :حوالی ساعت ۱۱ دیشب یک کاروان عروسی شامل 5 خودرو از رودهن به سمت تهران در حرکت بودند که ناگهان یک تریلر 18 چرخ حمل زباله چپ کرد و بر روی این خودروها افتاد.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این باره به خبرنگار بهداشت و درمان فارس گفت: این حادثه در اتوبان شهید یاسینی در نزدیکی پل آزمایش ورودی به حکیمیه رخ داد و طی آن یک دستگاه تریلر 18 چرخ حمل زباله بر روی کاروان عروسی که از رودهن به تهران می آمد و 8 نفر را مجروح کرد.

وی گفت:‌ تریلر حمل زباله مستقیماً روی خودرو آزرا عروس و داماد افتاد و آن را له کرد و متأسفانه در این حادثه داماد دچار ضربه مغزی،ضربه به سر و گردن و کمر شد و به شدت مصدوم شد.

عباسی افزود: اورژانس تهران بعد از اعلام این حادثه در ساعت 22 و 59 دقیقه بلافاصله 6 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس را به محل اعزام کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه 8 نفر مصدوم شدند که 3 نفرشان به صورت سرپایی در محل درمان شدند و 5 نفر دیگر از جمله داماد به بیمارستان های امام حسین(ع)، تهرانپارس، و الغدیر منتقل شدند که متآسفانه حال داماد وخیم بود اما عروس آسیب چندانی ندید.

رستمی مسئول اطلاعات بیمارستان تهرانپارس نیز با تأیید این خبر به خبرنگار گفت: دیشب 5 نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان تهرانپارس آوردند که 4 نفرشان بعد از درمان مرخص شدند اما یک نفر که داماد بود متأسفانه به علت شدت جراحت در سر دچار مرگ مغزی شد.

وی گفت: با اینکه مرگ مغزی وی در بیمارستان تهرانپارس تأیید شد وی را برای اقدامات بعدی به بیمارستان دی منتقل کردند.