عملیات پروژه پایانه مدرن فاز ۳ شهر اندیشه آغاز شد
عملیات پروژه پایانه مدرن فاز ۳ شهر اندیشه آغاز شد

یکی از نیازهای اساسی شهرها ایجاد پایانه مسافربری درون شهری و برون شهری است و سرمایه گذاری در این زمینه باعث نظم و انضباط حمل و نقل عمومی در شهرها می گردد. شهریاریها، در این خصوص پس از مدت کمی از خبر بررسی لایحه پروژه پایانه مدرن فاز۳ و کلنگ زنی آن طبق برنامه ای […]

یکی از نیازهای اساسی شهرها ایجاد پایانه مسافربری درون شهری و برون شهری است و سرمایه گذاری در این زمینه باعث نظم و انضباط حمل و نقل عمومی در شهرها می گردد.

شهریاریها، در این خصوص پس از مدت کمی از خبر بررسی لایحه پروژه پایانه مدرن فاز۳ و کلنگ زنی آن طبق برنامه ای که در دستور کار شهرداری اندیشه انجام گرفته بود ، عملیات اجرایی این پروژه آغاز گردید .
به گزارش روابط عمومی شهرداری اندیشه یکی از نیازهای اساسی شهرها ایجاد پایانه مسافربری درون شهری و برون شهری است و سرمایه گذاری در این زمینه باعث نظم و انضباط حمل و نقل عمومی در شهرها می گردد در این خصوص پس از مدت کمی از خبر بررسی لایحه پروژه پایانه مدرن فاز۳ و کلنگ زنی آن طبق برنامه ای که در دستور کار شهرداری اندیشه انجام گرفته بود ، عملیات اجرایی این پروژه آغاز گردید .
مهندس بهروز کاویانی با اعلام این موضوع افزود : یکی از مهمترین پروژه های ما در حوزه ساماندهی حمل و نقل عمومی ایجاد پایانه مدرن فاز ۳ بود که به حول و قوه الهی و کمک همکارانم پس از طی مراحل قانونی عملیات اجرایی آن آغاز گردید .
وی در ادامه افزود : این پروژه بعنوان بزرگترین طرح حمل ونقلی شهر اندیشه است که در مساحتی ۸۵۰۰ متری با زیربنای ۵۰۰۰ مترمربع شروع گردید که انشاا… با تلاش همکارانم در دهه مبارکه فجر سال آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .
شهردار اندیشه ادامه داد : این پروژه در راستای ایجاد مکانی مناسب و درخور شهروندان جهت جابجایی مناسب و مطلوب در دستور کار قرار گرفت تا شهر اندیشه در راستای ایجاد یک پایانه مکانیزه در بین شهرهای همجوار پیشرو باشد و به مانند سابق الگوسازی مناسبی را ایجاد کند .
وی در پایان خاطر نشان ساخت : ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان عزیز شهر اندیشه که در راستای اجرای این پروژه همیار ما خواهند بود و امیدواریم بتوانیم این پروژه بزرگ و کاربردی را در اسرع وقت و طبق برنامه زمان بندی شده اجرا و به بهره برداری برسانیم .