عملکرد ۵۰۰ هیئت مذهبی شهریار و ملارد ارزیابی شد
عملکرد ۵۰۰ هیئت مذهبی شهریار و ملارد ارزیابی شد

گروه مذهبی شهریاریها: مرتضی نثاری از ارزیابی عملکرد و فعالیت هیئات مذهبی این شهرستان در دهه اول ماه محرم خبر داد. مسئول فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار تصریح کرد: به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) ۵۰ نفر از نیروی‌های افتخاری و رابطین فرهنگی در طول دهه اول محرم […]

۱۳۹۴۰۷۳۰۰۰۰۰۹۲_PhotoA

گروه مذهبی شهریاریها: مرتضی نثاری از ارزیابی عملکرد و فعالیت هیئات مذهبی این شهرستان در دهه اول ماه محرم خبر داد.

مسئول فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار تصریح کرد: به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) ۵۰ نفر از نیروی‌های افتخاری و رابطین فرهنگی در طول دهه اول محرم فعالیت‌های هیئات مذهبی را ارزیابی کردند.

نثاری، ادامه داد: با توجه به لزوم آگاهی از کیفیت و کمیت برنامه‌های عزاداری هیئات مذهبی در ایام محرم، لازم است پس از اتمام ارزیابی‌ها، به‌منظور شناسایی نقاط قوت و سعی در ارتقای آن و بررسی نقاط ضعف و سعی در برطرف کردن آن، گزارش ارزیابان از فعالیت هیئات مذهبی توسط شورای هیئات مذهبی مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرند.

وی در پایان متذکر شد: تاکنون عملکرد نزدیک به ۵۰۰ حسینیه و هیئت مذهبی توسط ارزیابان مورد ارزیابی قرار گرفته‌ است و در صورت وجود هرگونه نقصان و کاستی به‌صورت دوستانه تذکر داده‌ شده است که خوشبختانه در اکثر موارد مسئولین هیئات مذهبی با ارزیابان همکاری‌های لازم را داشته‌اند.