علی محمدی : خانه والیبال شهریار راه اندازی می‌شود
علی محمدی : خانه والیبال شهریار راه اندازی می‌شود

شهریاریها : عضو شورای اسلامی شهریار گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهریار و میزان مهاجرپذیری و پراکندگی شهری میزان سرانه ورزشی شهریار بسیار پایین‌تر از سطح کشوری است.  علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در استان تهران، اظهار داشت: شهر شهریار با توجه به میزان جمعیت فعلی، افزایش سالیانه و پراکندگی جمعیت میزان […]

d24c002شهریاریها : عضو شورای اسلامی شهریار گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهریار و میزان مهاجرپذیری و پراکندگی شهری میزان سرانه ورزشی شهریار بسیار پایین‌تر از سطح کشوری است.

 علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در استان تهران، اظهار داشت: شهر شهریار با توجه به میزان جمعیت فعلی، افزایش سالیانه و پراکندگی جمعیت میزان سرانه های ورزشی این شهر بسیار پایین تر از سطح جهانی و حتی کشوری است.

وی افزود: مجموعه شهرداری شهریار تعدادی سالن های ورزشی و فرهنگی تحت نظر دارد که زیر مجموعه معاونت فرهنگی، ورزشی و تربیت بدنی شورا قرار دارد و سالها بود که این مجموعه‌های ورزشی به فضای نامناسبی برای ورزش تبدیل شده بود.

عضو کمیسیون فرهنگی ورزشی شهریارعنوان کرد: نخستین برنامه ای که شورای اسلامی شهر به آن پرداخت این بود که برای این مجموعه‌ها و مناسب و ایمن سازی آنها بودجه مورد نظر را تخصیص دهد، این امر سبب شد سطح کیفیت و ضریب امنیت  در امور ورزشی این مجموعه ارتقا پیدا کند.

وی گفت: شورای اسلامی شهریار برای افزایش سطح نشاط شهروندی نیز در 4 منطقه وایین، اندیشه، امیریه و مرکز شهر برای اولین بار ورزش همگانی را راه اندازی کرد.

محمدی عنوان کرد: در همین زمینه مربیان آقا و خانم مجرب را به کار گرفت تا همشهریان شهریاری برای ورزش صبحگاهی که از ساعت 30/ 6 تا 30/ 7 صبح در این مناطق انجام می‌شود به صورت تخصصی به ورزش همگانی بپردازند.

وی افزود: برای ماه‌های پایانی سال و فصل سرما نیز با چندین سالن ورزشی هماهنگی های لازم را انجام دادیم که شهروندان در این ماه ها نیز بتوانند به ورزش خود ادامه دهند.

عضو شورای اسلامی شهریار بیان کرد: در راستای کیفی‌سازی اماکن ورزشی طرح تغییر فضای زمین چمنی که در امیریه شهریار احداث شده بود به تصویب شورا رسید تا با تمهیدات ویژه این زمین چمن برای ورزش مناسب سازی شود.

وی گفت: در شهرهای کردزار و رضی آباد شهریار نیز دو پروژه ورزشی داریم که به لطف خداوند متعال در دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری شهروندان این دو منطقه قرار می‌گیرد.

محمدی از ایجاد فضای ورزشی در شهر اسد آباد این شهر خبر داد و عنوان کرد: شهریار از پتانسیل های قابل توجهی در بحث ورزش قهرمانی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: هم چنین در نظر داریم در کنار خانه کشتی، خانه بسکتبال وخانه کاراته با هماهنگی های انجام شده با اداره ورزش وجوانان شهرستان شهریار خانه والیبال را نیز در سالن شهدای اقتدار این شهر راه اندازی کنیم تا در کنار سطح کمیتی سطح کیفیتی ورزش نیز در این شهرستان  مورد توجه باشد.