علی عزتی: پرسپولیس هر طوری بازی کند باز دایی راضی نیست
علی عزتی: پرسپولیس هر طوری بازی کند باز دایی راضی نیست

گروه ورزش شهریاریها :علیرضا عزتی فوتبالیست شهریاری در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت اظهار داشت تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و خود را برای بازی با پرسپولیس آماده می‌کنیم. این تیم مربی بزرگی دارد و نسبت به سال گذشته هم بازیکنان بهتری جذب کرده است. وی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان جوان و باتجربه دارد و علی دایی […]

ali-ezatiگروه ورزش شهریاریها :علیرضا عزتی فوتبالیست شهریاری در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت اظهار داشت تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و خود را برای بازی با پرسپولیس آماده می‌کنیم. این تیم مربی بزرگی دارد و نسبت به سال گذشته هم بازیکنان بهتری جذب کرده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان جوان و باتجربه دارد و علی دایی هم همیشه به دنبال برد است و هر طور که بازی می‌کند باز هم از تیمش راضی نیست. به هر حال ما هم به دنبال نتیجه گرفتن در این دیدار هستیم.

کاپیتان شهریاری نفت در خصوص میزبانی این تیم در ورزشگاه تختی تصریح کرد: این موضوع به نفع ماست فکر نمی‌‌کنم تماشاگران زیادی به این ورزشگاه بیاید. پرسپولیس در دیدار مقابل سایپا که برای اولین بار در تهران میهمان شده بود، نتیجه نگرفت به هر حال آنها به چمن آزادی عادت کردند و در ورزشگاه دیگر شرایط برایشان سخت می‌شود.

عزتی در مورد اینکه دو تیم نفت و پرسپولیس 10 امتیازی هستند، خاطرنشان کرد: این دیدار 6 امتیازی است و امیدوارم ما در این دیدار نتیجه بگیریم. البته در کنار این موضوع یک بازی زیبا شاهد باشیم و از بازی کردن خودمان لذت ببریم.

هافبک شهریاری نفت در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس بوده و انگیزه‌های خاصی برای رویارویی با تیم سابقش دارد و آیا این موضوع را به بازیکنانش انتقال داده، گفت: این موضوع زیاد مهم نیست یحیی مربی حرفه‌ای است او به گذشته‌اش فکر نمی‌کند و تمام تمرکزش را روی تیم گذاشته است. گل‌محمدی در تمرینات به ما می‌گوید که تمرکز داشته باشیم و خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه در ابتدای فصل در ترکیب تیم قرار نداشت، گفت: بازی اول و دوم به علت مصدومیت در تیم حضور نداشتند اما هم اکنون شرایط بهتر شده ما به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم و تمام تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته‌ایم. در دو سال گذشته پنجم شده‌ایم و امتیازات ابتدایی را باید کسب کنیم تا به این هدف برسیم.