علی عزتی: می‌خواهم فوتبالم را در نفت به پایان برسانم
علی عزتی: می‌خواهم فوتبالم را در نفت به پایان برسانم

گروه ورزش شهریاریها : علیرضا عزتی فوتبالیست شهریاری باشگاه لیگ برتری نفت تهران در خصوص شرایط این تیم عنوان کرد شرایط بسیار خوبی داریم و تیم ما با بازیکنان جوان و تاثیر‌گذاری که از سایر تیم‌ها گرفته خود را برای حضوری موفق در لیگ برتر آماده می‌کنند. اسکلت تیمی خود را حفظ کردیم و تلاش می‌کنیم […]

ali-ezatiگروه ورزش شهریاریها : علیرضا عزتی فوتبالیست شهریاری باشگاه لیگ برتری نفت تهران در خصوص شرایط این تیم عنوان کرد شرایط بسیار خوبی داریم و تیم ما با بازیکنان جوان و تاثیر‌گذاری که از سایر تیم‌ها گرفته خود را برای حضوری موفق در لیگ برتر آماده می‌کنند.

اسکلت تیمی خود را حفظ کردیم و تلاش می‌کنیم تا در لیگ سیزدهم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: نفت آرامش خاصی دارد و در دو سال گذشته هم با بدشانسی رتبه پنجم را کسب کردیم اما تمام تلاش خود را انجام می دهیم که امسال بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

هافبک دفاعی نفت درباره شرایط خودش خاطرنشان کرد: از شرایطم بسیار راضی هستم. من از تیم‌های پایه نفت به بزرگسالان آمدم و شرایط بسیار خوبی دارم هرچه دارم از نفت است. می خواهم فوتبال خود را در این تیم به پایان برسانم و این تیم را بسیار دوست دارم.

این بازیکن 26 ساله درباره حضورش در تیم ملی یادآور شد: هر بازیکنی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا پیراهن تیم ملی را بر تن کند من هم از این امر مستثنی نیستم اما با وجود نکونام شانس زیادی ندارم اما انگیزه زیادی دارم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم حتی چند بار در لیست کی‌روش قرار داشتم اما به دلیل مصدومیت نتوانستم خوب حاضر شوم.

کاپیتان نفت در مورد آرامش حاکم بر این تیم تاکید کرد: مدیریت باشگاه نفت افراد آرامی را برای تیم انتخاب می‌کند و در مجموع هیچ حاشیه‌ای در تیم وجود ندارد. بازیکنان هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بدون هیچ حاشیه و موردی در تیم فعالیت داشته باشند. آقایحیی هم مربی ای است که فقط بازیکنانی را که تاکتیک‌پذیر باشند مورد استفاده قرار می‌دهد و هر کسی که نیمکت نشین باشد مقصر خودش است.

عزتی در مورد شرایط مالی نفت گفت: شاید حمایت آنچنانی‌ از ما صورت نگیرد اما در حد خودمان خوب است به همان اندازه‌ای که به ما قول می‌دهند قراردادمان پرداخت می شود. شاید در تیم‌های دیگر مبالغ 500 میلیونی قرارداد ببندند و در پایان 250 میلیون هم ندهند.