علی جوادی: تا دوماه آینده چند طرح در شهرقدس افتتاح می‌شود
علی جوادی: تا دوماه آینده چند طرح در شهرقدس افتتاح می‌شود
شهریاریها - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه شهرقدس دارای استعدادها، نخبگان و ورزشکاران قهرمان است که باید نگاه ویژه‌تری به حوزه ورزش این شهر داشت گفت: احصا دغدغه جوانان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امکانات ورزشی شده و تا دوماه آینده حال ورزش این شهر بهتر خواهد شد.

به گزارش شهریاریها ،علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه بازدید از مجموعه‌ها و سالن‌های ورزشی شهرستان قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بازدیدها و جلسه شورای مدیران و برنامه‌ریزی اداره کل که به میزبانی اداره ورزش شهرقدس برگزار شد، مصوباتی برای توسعه فضا و سرانه‌های ورزشی گرفته شد.

وی گفت: شهرقدس نزدیک ترین شهرستان به کلانشهر تهران است و در حوزه زیرساختی توسعه اماکن ورزشی باید نگاه‌ ویژه‌تری داشت و این شهر دارای نخبگان و استعدادهای ورزشی فراوان در همه رشته‌ها است که عضو تیم ملی نیز هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه باتوجه به این استعدادها باید ظرفیت فضای ورزشی رشد کند، افزود: طی بازدیدهایی که از اماکن ورزشی خصوصی و دولتی انجام شد، توسعه و حمایت از ورزش برنامه‌ریزی شده و تا دوماه آینده چند طرح با کاربری‌های مختلف افتتاح خواهد شد.

وی در ارتباط با تعطیلی تعدادی از استخرها گفت: مصوب شد تا مشکلات آنها تا ماه آینده رفع شده و جهت استفاده شهروندان به بهره برداری برسد و مجموعه‌های ورزشی که دارای معارض هستند پیگیری شده و در توسعه ورزش همگانی فضاهای ورزشی کارایی و نقش خود را ایفا کنند.

جوادی به موضوعات حوزه نیروی انسانی و تامین منابع برای حمایت از ورزش اشاره کرد و افزود: در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حدود ۳۰ مصوبه داشتیم که درصورت پیگیری و اجرا اتفاقات موثری در این حوزه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با احصا دغدغه‌های جوانان و ورزشکاران می‌توان تصمیمات خوب گرفت تا مشکلات اجتماعی کاهش و امکانات ورزشی را افزایش داد، خاطر نشان کرد: با دستور رئیس جمهور و استاندار حمایت از موضوعات اجتماعی به‌خصوص ورزش باید با جدیت دنبال شود و طی سفر رئیس جمهوری به شهرستان رباط کریم، دستور داد در غرب استان مجموعه ورزشی چندمنظوره دارای پتانسیل برگزاری مسابقات بین‌المللی ایجاد شود و پیگیری این موضوع هستیم و ظرفیت اماکن ورزشی موجود را احصا می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: در این نشست‌ها به ظرفیت‌ها و مصادیق قانونی، استفاده از تسهیلات تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸، بند م تبصره ۹ و حمایت بخش خصوصی از ورزش جهت رفع دغدغه‌های نوجوانان و جوان اشاره شد و در آینده نزدیک حال ورزش شهرستان قدس بهتر خواهد شد.

وی درخصوص اعتبارات درنظر گرفته شده در توسعه ورزش شهرستان قدس گفت: میزان بودجه در این زمینه از محل اعتبارات استانی بوده که پس از تقسیط آن مشخص می‌شود و به‌گونه‌ای خواهد بود که موضوعات بسیار زیاد از اماکن و طرح‌های ورزشی برطرف خواهد کرد.

به گزارش فارس، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در سفر یک روزه به شهرستان قدس از مجموعه ورزشی و زمین چمن هفت‌جوی، مجموعه ورزشی شهدا شهرقدس، استخرها، سالن ورزشی آقامحمدی و دیوار صخره‌نوردی بازدید کرد و طی نشستی با ۱۵۰ نفر از نخبگان، کارآفرینان، فعالان اجتماعی، ورزشکاران و جوانان به گفت‌وگو پرداخت و به نیازها، دغدغه‌ها و مشکلات آنان رسیدگی و رفع مسائل را در دستور کار قرار داد‌.