علیرضا حقی به مدال برنز تایم تریل انفرادی رسید
علیرضا حقی به مدال برنز تایم تریل انفرادی رسید

شهریاریها : ملی پوش دوچرخه سواری ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا به عنوان سوم تایم تریل انفرادی آقایان در رده سنی بزرگسالان دست پیدا کرد. در ادامه رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا که در ژاپن پیگیری می شود، مسابقه تایم تریل انفرادی بزرگسالان به مسافت ۴۴ کیلومتر و با شرکت رکابزنان ۱۴ کشور آسیایی برگزار […]

_CFI4548شهریاریها : ملی پوش دوچرخه سواری ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا به عنوان سوم تایم تریل انفرادی آقایان در رده سنی بزرگسالان دست پیدا کرد.

در ادامه رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا که در ژاپن پیگیری می شود، مسابقه تایم تریل انفرادی بزرگسالان به مسافت ۴۴ کیلومتر و با شرکت رکابزنان ۱۴ کشور آسیایی برگزار شد که در پایان علیرضا حقی با زمان ۶۰دقیقه و ۲۵ ثانیه و سه صدم تنها با ۱۰ ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول مسابقه، رکابزن تیم هنگ کنگ و سه صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر دوم رکابزن تیم کره جنوبی به مقام سوم دست یافت.

حقی که به دلیل سرماخودگی محمد رجبلو، بخت نخست این رقابتها، جایگزین وی شده بود پس از کسب مدال برنز گفت : سطح مسابقه بسیار بالا بود اما با توجه به اینکه به جای رجبلو به مسابقات اعزام شدم تمرینات تخصصی برای رشته تایم تریل نداشتم و از نتیجه ای که کسب کردم راضی هستم.

همچنین علیرضا حقی مدال برنز خود را به محمود وفایی مربی تیم ملی تقدیم کرد .

لازم بذکر است مریم جلالیه نماینده کشورمان در رشته تایم تریل انفرادی بانوان بزرگسالان که صبح امروز به وقت محلی برگزار شد به مقام دهم دست یافت .