عده‌ای صدای شهدا را نمی‌شنوند
عده‌ای صدای شهدا را نمی‌شنوند
شهریار- امام جمعه شهریار با اشاره به اینکه عده‌ای صدای شهدا را نمی‌شنوند گفت: برخی فریب خوردگان داخلی با دشمن همنوا شده و مقابل خون‌های ریخته شده سکوت کرده‌اند.

به گزارش شهریاریها ،حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهریار ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) نمادی از غیرتمندی نسبت به خانواده است اظهار داشت: مرد باید نسبت به سعادت دنیا و آخرت همسر و فرزندان خود غیرت داشته باشد و نسبت به وارد نشدن لقمه حرام، نامگذاری درست فرزندان و روابط خانواده حساسیت داشته و باید مراقب باشد در این صفت پسندیده افراط و تفریط نداشته و دچار بدگمانی نشود.

وی با بیان اینکه غیرتمندی نسبت به ارزش‌های الهی و دین لازم است گفت: باید نسبت به احکام الهی حساس بود و امر به معروف و نهی از منکر نمادی از غیرت دینی است و کسی که نسبت به منکری از دین واکنش نشان دهد، غیرت دارد.

امام جمعه شهریار با اشاره به ترورهای اخیر بیان داشت: عده‌ای صدای شهدا را نمی‌شنوند و برخی فریب خوردگان داخلی نیز با دشمن همنوا شده و مقابل خون‌های ریخته شده سکوت کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه شهریار در خصوص سفر رئیس جمهور به سوریه عنوان داشت: به فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، سوریه پیروز و سربلند شد و کشورهای مختلف خواستار راه‌اندازی سفارتخانه و حمایت از این کشور هستند و استقبال از رئیس جمهور ایران همان عزت و اقتدار است.

امام جمعه شهریار از اصناف و اماکن شهریار انتظار داریم به ناهنجاری‌های اجتماعی در آرایشگاه‌های زنانه در مناطقی مانند اندیشه رسیدگی کرده و جلوی جشنواره‌هایی که در ایام شهادت ائمه برنامه‌ریزی می‌شود را بگیرند و با عوامل آن برخورد کنند.