عبور 50 هزار مسافر نوروزی از مبادی ورودی شهریار
عبور 50 هزار مسافر نوروزی از مبادی ورودی شهریار

شهریاریها :   فرماندار شهریار از عبور بالغ بر 50 هزار مسافر نوروزی از مبادی ورودی این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون بیش از 170 خانوار در مدارس شهریار اسکان یافته اند.  سید عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به […]

سید عباس جوهریشهریاریها :   فرماندار شهریار از عبور بالغ بر 50 هزار مسافر نوروزی از مبادی ورودی این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون بیش از 170 خانوار در مدارس شهریار اسکان یافته اند.

 سید عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان شهریار و مسافران نوروزی، پایگاه های دائمی و سیار ستاد تسهیلات نوروزی از اسفندماه سال گذشته با شدت و تمرکز بیشتری فعالیت خود را آغاز کردند و با استقرار در مبادی ورودی و خروجی شهرستان از جمله تقاطع غیرهمسطح سپاه، بلوار شهید سبزآبادی، میدان نماز و… به طور شبانه روزی به امدادرسانی پرداختند.

این مسئول عنوان کرد: به منظور استقبال از مسافران نوروزی و گردشگران، پنج مکان اسکان در مناطق مختلف شهرستان در نظر گرفته شد، این اماکن با ظرفیت پذیرش 700 مهمان به تمامی امکانات مورد نیاز از جمله وسایل گرمایشی تجهیز شده اند.

اسکان 170 مهمان نوروزی از آغاز تعطیلات تاکنون در شهریار

وی ادامه داد: همچنین برای اسکان فرهنگیان نیز مکان ویژه ای در نظر گرفته شد که در مجموع از آغاز تعطیلات تاکنون بالغ بر 170 خانوار در این اماکن اسکان یافته اند.

فرماندار شهرستان شهریار یادآور شد: به طور کلی بنابر آمار بدست آمده از پایگاه های امدادی و نیروی انتظامی مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان، از ابتدای تعطیلات تا به امروز، بیش از 50 هزار مسافر اعم از مسافرین عبوری و اسکان یافته، از شهرستان شهریار گذر کرده اند و یا از خدمات امدادی پایگاه های مذکور بهره مند شده اند.