عبدالوند: شهریار مهد پرورش قهرمانان ملی است
عبدالوند: شهریار مهد پرورش قهرمانان ملی است

گروه ورزش شهریاریها :   رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار با اشاره به این مطلب که پتانسیلهای ورزشی شهریار، این شهرستان را به مهد پرورش پهلوانان و قهرمانان ملی تبدیل کرده است، از دعوت کشتی گیر نوجوان شهریاری به تیم ملی خبر داد.  احمد عبدالوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهریار پتانسیلهای […]

abdolvandگروه ورزش شهریاریها :   رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار با اشاره به این مطلب که پتانسیلهای ورزشی شهریار، این شهرستان را به مهد پرورش پهلوانان و قهرمانان ملی تبدیل کرده است، از دعوت کشتی گیر نوجوان شهریاری به تیم ملی خبر داد.

 احمد عبدالوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهریار پتانسیلهای بسیار مطلوب و جوانان مستعدی در رشته های مختلف ورزشی دارد که این استعدادها باید شناسایی و شکوفا شود، البته بخش قابل توجهی از این ظرفیتها در گذشته شناسایی شده و با پرورش و در اختیار قرار دادن امکانات و تجهیزات لازم، هم اکنون شاهد ظهور پهلوانان و قهرمانان ملی از این خطه هستیم.

این مسئول عنوان کرد: حضور جوانان این شهرستان در تیمهای ملی والیبال، کشتی و…… و وجود رکورد داران جهانی در این شهرستان همچون رکورد دار روپایی جهان که نامش در کتاب گینس ثبت شده است، نشان از ظرفیت ویژه و استعداد بالقوه جوانان این شهرستان دارد .

رشد جمعیتی نسل جوان شهریار نیازمند ارتقای کمی و کیفی تجهیزات ورزشی است

وی ادامه داد: اگرچه در حال حاضر این شهرستان از تجهیزات ورزشی مناسبی برخوردار است اما با توجه به رشد جمعیتی و افزایش جمعیت جوانان و نوجوانان، به منظور تامین نیازهای قشر وروزشکار باید با ایجاد امکانات و تجهیزات ورزشی بیشتر مانند سالنهای ورزشی تخصصی، زمینهای چمن و…. در مسیر رشد و تعالی ورزش این شهرستان و به تبع کشور گام برداشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار از دعوت کشتی گیر نوجوان این شهرستان به تیم ملی خبر داد و گفت: در جریان مسابقات کشتــــی نوجوانان انتخابی تیم ملی، یونس امامی نوجوان شهـــریاری به عنــــــوان ستاره مسابقات معرفی شد.

هئیت رزمی شهریار به عنوان نمونه استان تهران انتخاب شد

عبدالوند افزود: این مسابقات در سالن شهدای هفتم تیر استان تهران برگزار و امامی ضمن کسب مدال طلا، به تیم ملی دعوت شد.

این مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به افتخارآفرینی هیئت رزمی این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به عملکرد مطلوب این هیئت درسال 91 و ارائه تقویم مدون سال 92، هیئت رزمی شهرستان شهریار از سوی هیئت رزمی استان تهران، به عنوان هیئت نمونه استان انتخاب شد.