عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در بهارستان دستگیر شد
عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در بهارستان دستگیر شد

شهریاریها :رئیس پلیس فتای شهرستان بهارستان گفت: عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در این شهرستان دستگیر شد. وی بیان کرد: بر اساس شکایت واصله از سوی یکی از شهروندان این شهرستان مبنی بر اینکه شخصی با هویت نامعلوم اقدام به برداشت از حساب شهروندی به مبلغ ۶ میلیون ریال کرده‌اند، با توجه به حساسیت موضوع و […]

انتظامیشهریاریها :رئیس پلیس فتای شهرستان بهارستان گفت: عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در این شهرستان دستگیر شد.

وی بیان کرد: بر اساس شکایت واصله از سوی یکی از شهروندان این شهرستان مبنی بر اینکه شخصی با هویت نامعلوم اقدام به برداشت از حساب شهروندی به مبلغ ۶ میلیون ریال کرده‌اند، با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از اقدام سریع این فرد، پرونده سریعاً در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای شهرستان بهارستان تصریح کرد: در روند رسیدگی به پرونده با بررسی صورتحساب شاکی مشخص شد از حساب وی خریدهایی به‌صورت اینترنتی شده است و متهم شناسایی و محل سکونت وی مشخص شد و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: فرد دستگیرشده ابتدا منکر هرگونه اقدام کلاهبرداری و سوءاستفاده از حساب بانکی از شهروندان شد و قصد کتمان حقیقت را داشت، اما در ادامه با مشاهده اسناد و مدارک موجود در پرونده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

اسدی ابراز کرد: پس از نهایی شدن پرونده به همراه متهم برای صدور قرار و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.