طرح پرورش گوساله پرواری در ملارد امکان‌پذیر شد
طرح پرورش گوساله پرواری در ملارد امکان‌پذیر شد

شهریاریها : محمد طلایی ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح پرورش دام در ملارد که در دهستان اخترآباد این شهرستان ایجاد شده است، افزود: توسعه طرح‌های کشاورزی و ارتقا در این شهرستان یکی از مهمترین نیازهای ملارد است. وی با اعلام اینکه شهرستان ملارد قابلیت بسیاری در توسعه امور کشاورزی و دامی دارد،‌ افزود: رفع […]

13900725152314_PhotoAشهریاریها : محمد طلایی ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح پرورش دام در ملارد که در دهستان اخترآباد این شهرستان ایجاد شده است، افزود: توسعه طرح‌های کشاورزی و ارتقا در این شهرستان یکی از مهمترین نیازهای ملارد است.

وی با اعلام اینکه شهرستان ملارد قابلیت بسیاری در توسعه امور کشاورزی و دامی دارد،‌ افزود: رفع کمبودها و مشکلات بر سر راه توسعه این دو مهم می‌تواند علاوه بر ارتقای صنعت کشاورزی و دامداری در این شهرستان در ارتقای اشتغالزایی نیز تأثیرگذار باشد.

معاون فرماندار ملارد در ادامه سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی طرح مذکور خاطرنشان کرد: این طرح به منظور پرورش گوساله پرواری با ظرفیت 300 رأس در زمینی به مساحت 10 هکتار اجرا شده است. طلایی هزینه کل این پروژه را بالغ بر 20 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مهم از محل اعتبارات طرح‌های توسعه کشاورزی در سال 90 است.

*اجرای این طرح، 90 تن به تولیدات گوشت قرمز افزوده می‌کند

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه اجرای این طرح می‌تواند در افزایش تولیدات گوشت قرمز بیافزاید،‌ اظهار داشت: با اجرای این طرح به میزان 90 تن گوشت قرمز به تولید سالیانه این محصول در استان تهران افزوده می‌شود.

به گفته طلایی با راه‌اندازی این واحد دامپروری برای 10 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.