طاهری از همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران جهانی و آسیایی ملارد خبر داد
طاهری از همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران جهانی و آسیایی ملارد خبر داد
روح الله طاهری گندمانی رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: همایش تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران در عرصه‌های جهانی و آسیایی ،هیات های ورزشی برتر،خیرین و همیاران ورزشی و باشگاههای ورزشی نمونه با همکاری فرمانداری،شورای اسلامی، شهرداری و دیگر ارگانها در ایام الله دهه مبارک فجر در ملارد برگزار می‌شود.

به گزارش شهریاریها ، طاهری به موفقیت ورزشکاران در یک سال گذشته در میادین جهانی و آسیایی اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای کسب این افتخارات اداره ورزش و جوانان ملارد همایش تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی را روز یکشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۴ در محل سالن شهید طحانی برگزار می‌کند.

 طاهری گندمانی از برگزاری مراسم تجلیل از ۸۰ نفر از قهرمانان جهانی و آسیایی در رشته های مختلف خبر داد و تصریح کرد: این قهرمانان در رشته‌های کاراته، بوکس، تکواندو، پرورش اندام،ووشو، دوومیدانی، کیک بوکسینگ و … بوده اند که از فروردین ماه سال گذشته تا دی ماه امسال در میادین جهانی،آسیایی و ملی صاحب مدال شده‌اند.

 وی افزود:در این مراسم از خانواده معظم شهدای ورزشکار، ۷۰ نفر خیرین و حامیان ورزشی، هیات‌های ورزشی برتر، پیشکسوتان ورزشی، مربیان ملی و جمعی از مسئولینی که از ورزش شهرستان حمایت نموده اند تجلیل و قدردانی خواهد شد.