ضرورت حمایت هر چه بیشتر از کشاورزان غرب استان تهران‎
ضرورت حمایت هر چه بیشتر از کشاورزان غرب استان تهران‎

شهریاریها : حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی ؛ اظهار کرد: یکی از ظرفیت های ویژه در شهرستان های غرب استان تهران معطوف به باغات و اراضی کشاورزی این خطه می شود. وی افزود: با توجه به موقعیت منطقه ای شهرستان هایی همچون شهریار، ملارد و قدس و همجواری و […]

IMG_2496-1240x765شهریاریها : حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی ؛ اظهار کرد: یکی از ظرفیت های ویژه در شهرستان های غرب استان تهران معطوف به باغات و اراضی کشاورزی این خطه می شود.
وی افزود: با توجه به موقعیت منطقه ای شهرستان هایی همچون شهریار، ملارد و قدس و همجواری و نزدیکی آن به پایتخت، هرگونه خلل و تخریبی در این اراضی، اکو سیستم و شرایط زیست محیطی پایتخت و دیگر شهرستان های این استان را به مخاطره می اندازد.
گروسی گفت: در چنین شرایطی، لزوم حمایت هر چه بیشتر از فعالان زراعی و کشاورزی این شهرستان های اصلی حائز اهمیت و ضروری به نظر می رسد.
نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول سالیان گذشته، کشاورزان این منطقه با خسارات و صدمات بسیاری مواجه شده اند و در صورت عدم حمایت کافی از این گروه، هوا و تولید فرآورده های کشاورزی در استان تهران تحت الشعاع قرار می گیرد.
گروسی یادآور شد: با توسعه فعالیت های زراعی و باغی، علاوه بر بهبود وضعیت اقتصادی اشتغال زایی مطلوب تری نیز ایجاد می شود که چنین امری مستلزم حفظ استعدادهای موجود در این خطه است