ضرورت توسعه سالن‌های ورزشی در ملارد
ضرورت توسعه سالن‌های ورزشی در ملارد

شهریاریها:محمد فردی در آیین معرفی سرپرست اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار داشت: شهرستان ملارد با داشتن جمعیتی جوان نیازمند احداث سالن‌های ورزشی است. وی ادامه داد: با توسعه این اماکن ورزشی می‌توانیم علاوه بر ارائه امکانات ورزشی در پرورش قهرمانان نیز موثر باشیم. این مسئول با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های ورزشی بین جوانان […]

ملاردشهریاریها:محمد فردی در آیین معرفی سرپرست اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار داشت: شهرستان ملارد با داشتن جمعیتی جوان نیازمند احداث سالن‌های ورزشی است.

وی ادامه داد: با توسعه این اماکن ورزشی می‌توانیم علاوه بر ارائه امکانات ورزشی در پرورش قهرمانان نیز موثر باشیم.

این مسئول با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های ورزشی بین جوانان و نوجوانان می‌تواند آنان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور سازد تأکید کرد: با این اقدام می‌توانیم در توسعه سلامت خانواده‌ها و به تبع آن در سلامت جامعه نیز تأثیرگذار باشیم.

وی تأکید کرد: توجه به ورزش جوانان و نوجوانان همچنین ارائه امکانات ورزشی یکی از مهمترین اقداماتی است که مسئولان باید بیش از گذشته به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

فردی گفت: ایجاد سالن‌های ورزشی مختص بانوان و حرکت به سمت ایجاد رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان نیز یکی دیگر از مهمترین اقداماتی است که باید در این شهرستان صورت گیرد.

فرماندار ملارد با بیان اینکه مقوله ورزش می‌تواند از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری کند بر رواج این مهم در بین اقشار مختلف جامعه تأکید کرد.

در این مراسم با اهدای لوح از زحمات ابراهیمی رئیس سابق اداره ورزش وجوانان شهرستان ملارد تجلیل به عمل آمد و محمد صیفوری به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معرفی شد.