ضرورت اجرای پروژه زیرگذرو روگذر در سه راه آدران
ضرورت اجرای پروژه زیرگذرو روگذر در سه راه آدران

شهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، یونس نوبخت اظهار داشت: در این راستا و به منظور مرتفع شدن معضل ترافیک این منطقه لازم است تا این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر اجرایی شود. وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با حضور مسئولان ذیربط اجرای تقاطع غیر همسطح در سه راه آدران در […]

13920230000670_PhotoAشهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، یونس نوبخت اظهار داشت: در این راستا و به منظور مرتفع شدن معضل ترافیک این منطقه لازم است تا این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با حضور مسئولان ذیربط اجرای تقاطع غیر همسطح در سه راه آدران در شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان بهارستان بررسی شد.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: این مهم به منظور بررسی و برطرف کردن موانع ترافیک، بهبود و روان‌سازی حمل و نقل و پاسخگویی دستگاه‌ها در خصوص مشکلات موجود و اتخاذ تدابیر لازم جهت اجرای پروژه زیرگذر و رو گذر سه راه آدران برگزار شد.

به گفته نوبخت در این راستا مقرر شد درباره رعایت ساز و کارهایی فنی و اجرایی پروژه، بررسی و مطالعات کارشناسی دقیق انجام گرفته و اجرای پروژه بدون کوچکترین اختلال در تردد انجام شود.

همچنین شهرداری و مشاور پروژه موظف شدند با اخذ نظریه بلامانع اجرا، از دستگاه‌های خدمات‌رسان و سایر دستگاه‌های مرتبط موانع اجرا را مرتفع کنند.