ضبط یک قلاده خرس قهوه‌ای توسط ماموران محیط زیست شهریار
ضبط یک قلاده خرس قهوه‌ای توسط ماموران محیط زیست شهریار

شهریاریها به نقل از سایت اطلاع‌رسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان تهران، عزیز عبدل‌زاده از ضبط یک قلاده خرس قهوه‌ای در روز جاری خبر داد. مشاور مدیر کل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای که در گذشته توسط یک فرد حقیقی تحویل گرفته شده بود به دلیل نامناسب […]

۱۳۹۳۰۷۱۲۰۰۰۵۶۳_PhotoAشهریاریها به نقل از سایت اطلاع‌رسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان تهران، عزیز عبدل‌زاده از ضبط یک قلاده خرس قهوه‌ای در روز جاری خبر داد.

مشاور مدیر کل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای که در گذشته توسط یک فرد حقیقی تحویل گرفته شده بود به دلیل نامناسب بودن شرایط نگهداری و آسیب‌های وارده به حیوان، توسط مأمورین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار ضبط و مجوز نگهداری آن ابطال شد.

وی با اشاره به اینکه مالک این حیوان با رهاسازی آن در باغات ملارد اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم کرده بود، افزود: در زمان مراجعت مأمورین اجرایی این اداره، وی به همراه خرس متواری گشته که با دستور قضایی و طی عملیاتی محل اخفای خرس شناسایی و از سوی مأمورین اداره حفاظت محیط زیست شهریار ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار در پایان متذکر شد: این خرس برای نگهداری و انجام معاینات مربوطه طی روز جاری به کلینیک حیات وحش پارک پردیسان منتقل شد.