صعود تیم فوتسال شهرستان ملارد به مرحله نهائی مسابقات روستائی استان تهران
صعود تیم فوتسال شهرستان ملارد به مرحله نهائی مسابقات روستائی استان تهران

شهریاریها : نخستین دوره مسابقات فوتسال روستاهای استان تهران با حضور ۱۰ تیم از شهرستان های استان تهران از ۲۴ آذر ۹۷ آغاز شده و در ایام دهه فجر خاتمه می یابد. تیم های حاضر در این مسابقات از شهرستان های اسلامشهر،‌ملارد، رباط کریم،قدس، بهارستان،‌پاکدشت،‌دماوند،شمیرانات و قرچک هستند.در این مسابقات تیم ها در قالب سه […]

شهریاریها : نخستین دوره مسابقات فوتسال روستاهای استان تهران با حضور ۱۰ تیم از شهرستان های استان تهران از ۲۴ آذر ۹۷ آغاز شده و در ایام دهه فجر خاتمه می یابد.

تیم های حاضر در این مسابقات از شهرستان های اسلامشهر،‌ملارد، رباط کریم،قدس، بهارستان،‌پاکدشت،‌دماوند،شمیرانات و قرچک هستند.در این مسابقات تیم ها در قالب سه گروه تیمی تقسیم بندی شده و درحال رقابت هستند.تیم فوتسال شهدای اقتدار شهرستان ملارد متشکل از اعضای شوراهای اسلامی روستائی و دهیاران این شهرستان با مربی گری اسماعیل یزدی و با سرپرستی قاسم عین آبادی در این مسابقات حضور دارند.
یاسر عبادی،میلاد بیات،رضا یعقوبی،حمید عسگری،امیر ادبی،محمدرضا یعقوبی،سید مهدی یمین زاده،مجید توسلی،بهرام خانجانی،مهدی بهره بر،محمود صلاچی،امید اسماعیل بگی از بازیکنان تیم فوتسال شهدای اقتدار ملارد می باشند.
تیم فوتسال شهدای اقتدار ملارد در سه بازی که تاکنون انجام داده است،تیم شهرستان قدس را ۴بر ۱،تیم بهارستان را ۲ بر ۱ و در بازی برگشت تیم بهارستان را ۹بر۱ شکست داده است.
این تیم با ۹ امتیاز در صدر گروه خود قرار گرفته وقبل از اتمام دوره مقدماتی به عنوان تیم اول به مرحله بعد مسابقات صعود کرد