صدور کارت هوشمند برای تاکسی‌داران در کرج
صدور کارت هوشمند برای تاکسی‌داران در کرج

شهریاریها : پرویز اسکندری در کرج اظهار کرد: تاکسی‌داران از قشرهای زحمتکش جامعه هستند که باید با توجه به سختی کارشان توجه بیشتری به آنان شود. وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده صدور کارت هوشمند برای تاکسی‌داران در برنامه کاری این سازمان قرار گرفته است که امیدواریم با صدور این کارت بتوانیم خدمات‌رسانی را […]

تاکسیشهریاریها : پرویز اسکندری در کرج اظهار کرد: تاکسی‌داران از قشرهای زحمتکش جامعه هستند که باید با توجه به سختی کارشان توجه بیشتری به آنان شود.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده صدور کارت هوشمند برای تاکسی‌داران در برنامه کاری این سازمان قرار گرفته است که امیدواریم با صدور این کارت بتوانیم خدمات‌رسانی را به این قشر داشته باشیم.

این مسئول افزود: این کارت دارای مزایای فراوانی از جمله اخذ مرخصی و انجام کارهای مالی تاکسی‌داران است و می‌توانند بدون حضور در سازمان تاکسیرانی از این خدمات به صورت شبانه‌روزی بهره‌مند شوند.

اسکندری از افزایش تعداد خطوط تاکسیرانی کرج خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده خطوط تاکسیرانی در این کلانشهر حدود 20 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از آنجایی که بیشترین جابه‌جایی‌ها توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود لذا افزایش تعداد خطوط تاکسی احساس می‌شد که با تمهیدات اندیشیده شده این مهم در سال جاری محقق شد.

اسکندری در ادامه سخنان خود بر رفع مشکلات تاکسی‌داران تأکید کرد و گفت: یکی از معضلات تاکسی‌داران تأمین سوخت خودروهایشان بود که در این راستا تا‌کنون چهار ایستگاه سوخت CNG برای خدمات‌دهی به تاکسی‌ها در کرج راه‌اندازی شده است.