صبحگاه مشترک پدافند غیرعامل در استان تهران
صبحگاه مشترک پدافند غیرعامل در استان تهران

شهریاریها :مراسم صبحگاه مشترک پدافند غیر عامل در دبیرستان علامه حلی منطقه 11 شهر تهران با حضور مسئولین سازمان پدافندغیرعامل کشور ، استانداری  و وزارت آموزش و پرورش وجمعی از دانش آموزان   برگزارشد سردار جلالی رییس سازمان پدافند کشور در مراسم صبحگاه مشترک پدافند غیر عامل گفت :توسعه علم مبتنی بر امکانات داخلی و تبدیل […]

sadeghi202022شهریاریها :مراسم صبحگاه مشترک پدافند غیر عامل در دبیرستان علامه حلی منطقه 11 شهر تهران با حضور مسئولین سازمان پدافندغیرعامل کشور ، استانداری  و وزارت آموزش و پرورش وجمعی از دانش آموزان   برگزارشد

سردار جلالی رییس سازمان پدافند کشور در مراسم صبحگاه مشترک پدافند غیر عامل گفت :توسعه علم مبتنی بر امکانات داخلی و تبدیل آن به فناوری یکی از راه های مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به اهداف سند چشم انداز در افق 1404 که ایران را در جایگاه اول منطقه ترسیم نموده اضافه کرد برای دستیابی به چنین هدفی لازم است با تکیه بر امکانات درونی هرچه بیشتر برای تقویت علمی خود تلاش کنیم و این علم را به تکنولوژی تبدیل نموده و با کمک مراکز صنعتی به تولید و ثروت برسانیم تا اقتدار کشور محفوظ بماند.

سردار جلالی دانش آموزان مدرسه علامه حلی را سربازان و افسران جبهه تولید علم توصیف کرد و افزود: مهمترین سرمایه هر کشور منابع انسانی کارآمد آن جامعه است و دشمنان نیز با شناخت این عامل مهم سعی می نمایند با عملیات مختلف و تهاجم  سایبری سرمایه انسانی را هدف قرار دهند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل تلاش دشمن به منظور  تاثیر گذاری بر زیر ساخت های کشور، از جمله جاده ها ، سد ها، صنایع و کارخانجات از طریق عملیات سایبری را شیوه جدید دشمن برشمرد و اضافه کرد : امروزه تهاجم سایبری  جای تهاجم فیزیکی و سخت افزاری را گرفته است. لذا باید بکوشیم تا در این عرصه نیز جایگاه خود را ارتقاء دهیم .

در این صبحگاه مشترک موحد فرمانده پدافند غیر عامل وزارت آموزش و پرورش  در این برنامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر هوشیاری کامل افزود : ماموریت مهم پدافند غیر عامل تلاش برای شناسایی ، کنترل تاثیر تهدید ها، مدیریت و کاهش و به صفر رساندن آن هاست .

وی تصریح کرد : امروز پدافند غیر عامل به دنبال آن است که با رصد دقیق، عوامل تهدید کننده کشور را شناسایی و پایش نماید.

شایان ذکر است :در پایان این مراسم از سند راهبردی پدافند غیر عامل آموزش و پرورش و پورتال جامع دانش آموزی پدافند غیر عامل رونمایی گردید.