صباشهر و فردوسیه، ۴ ماه بدون شهردار
صباشهر و فردوسیه، ۴ ماه بدون شهردار
شهریاریها - با گذشت ۴ ماه از آغاز دوره ششم شوراهای اسلامی، شهرهای صباشهر و فردوسیه شهرستان شهریار با توجه به عدم حصول نتیجه در صدور حکم شهرداران منتخب شوراهای این دو شهر توسط استانداری، در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برند.

شهریاریها به نقل از فارس ، با گذشت ۴ ماه از آغاز دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا، تا به امروز تعداد زیادی شهرداری‌های استان تهران بدون شهردار و با سرپرست موقت اداره می‌شود.

در شهرستان شهریار با ۷ شهر، احکام شهرداران ۵ شهر تا به اینجا توسط وزارت کشور ( شهر شهریار) و استانداری تهران صادر شد که بیشتر آن‌ها در واپسین روزهای حضور استاندار پیشین تهران صادر شد.

حال ۲ شهر صباشهر و فردوسیه که در جنوب شرقی شهرستان قرار دارند، پس از گذشت ۴ ماه کماکان بدون شهردار هستند و انتخاب ۲ گزینه منتخب برای شهرداری صباشهر و گزینه منتخب شهرداری فردوسیه جهت صدور حکم توسط استانداری تهران موفقیت آمیز نبود.

نوراله طاهری فرماندار شهریار در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار گفت: در خصوص دو شهر صباشهر و فردوسیه با توجه نیامدن استعلامات مربوطه برای گزینه‌های منتخب شوراهای اسلامی جهت تصدی سمت شهردار، شوراهای این شهرها موظف هستند مطابق قانون هر چه سریعتر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند.