صالحی: حضور ظریف در رأس دستگاه دیپلماسی یک تقدیر الهی است
صالحی: حضور ظریف در رأس دستگاه دیپلماسی یک تقدیر الهی است

شهریاریها : رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 و تفاهم طرفین بر سر موضوعات مطرح شده، اظهار کرد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی یک بار دیگر شاهد طلوع خورشید علم و فناوری بودیم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی پس […]

hamid forootan-20-39شهریاریها : رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 و تفاهم طرفین بر سر موضوعات مطرح شده، اظهار کرد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی یک بار دیگر شاهد طلوع خورشید علم و فناوری بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی پس از ورود به تهران در بازگشت از مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در لوزان، در پاویون دولت فرودگاه مهرآباد، خاطرنشان کرد: گروه مذاکره کننده توانست با حمایت‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری و حمایت‌های رئیس جمهور و پشتیبانی‌های ملت بزرگوار با اتکا به خدا و برخورداری از این پشتیبانی‌ها توانست با قدرت و عزت و سرافرازی و سربلندی دستاوردی چشمگیر به دست آورد.

وی با اشاره به تلاش‌های محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در طول مذاکرات، خاطرنشان کرد: این یک تقدیر الهی بود که در چنین فرصتی، چنین شخصیتی در رأس دستگاه دیپلماسی کشور باشد و با همت خود و استفاده از تجارب گذشته به زیبایی ملت را از گردنه‌های موجود عبور دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان این‌که یک بار دیگر شاهد طلوع خورشید علم و فناوری بودیم، خاطرنشان کرد: ما پس از انقلاب شکوهمند اسلامی یک بار دیگر شاهد طلوع خورشید علم و فناوری در چالش‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران هستیم. ما می‌رویم و بر سکوی پرش قرار گرفته‌ایم؛ چه در تعاملات بین‌المللی و چه در ارتباط با مسائل تکنولوژی، فناوری، تجارت و اقتصاد.

صالحی اظهار کرد: تمام این دستاوردها محصول مقاومت‌ها، استقامت‌ها، رشادت‌ها و خون شهدای بزرگوار ما است که ما امروز در مقابل قدرت‌های جهانی سربلند حاضر شده‌ایم.

وی در پایان با تأکید بر این‌که آینده را بسیار روشن و تابناک می‌بینیم، به تلاش و فعالیت اصحاب رسانه‌ در جریان مذاکرات هسته‌ای اشاره و از آنها تشکر کرد.