شیوه عجیب برای جابه‌جایی مواد مخدر در شهریار
شیوه عجیب برای جابه‌جایی مواد مخدر در شهریار

شهریاریها : محمدرضا مطیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان شهریار اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در سراسر کشور برخورد قاطع با سوداگران مرگ و افرادی که برای کسب منافع مالی دست به منحرف کردن جوانان و نوجوانان کشورمان می‌زنند، است. وی تصریح کرد: در شهرستان شهریار نیز بخش مهمی از توان […]

انتظامیشهریاریها : محمدرضا مطیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان شهریار اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در سراسر کشور برخورد قاطع با سوداگران مرگ و افرادی که برای کسب منافع مالی دست به منحرف کردن جوانان و نوجوانان کشورمان می‌زنند، است.

وی تصریح کرد: در شهرستان شهریار نیز بخش مهمی از توان پلیس برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر صرف شده و به فضل الهی دستاوردهای بسیار خوبی نیز در این زمینه داشته‌ایم و افتخار می‌کنیم که ماموران هوشیار پلیس عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده‌‌اند.

فرمانده پلیس شهرستان شهریار افزود: در آخرین عملیات، ماموران کلانتری منطقه 11 هنگام گشت‌زنی به سرنشینان یک دستگاه تندر 90 مشکوک شده و بلافاصله این خودرو را متوقف کردند.

مطیعی ادامه داد: پس از توقف خودروی فوق و بازجویی‌های اولیه از سرنشینان آن، ماموران پلیس به صحبت‌های آن‌ها مشکوک شده و با هوشیاری اقدام به بازدید از خودرو کردند.

وی بیان داشت: پس از بازدید‌ و بازرسی خودرو ماموران کلانتری منطقه 11 شهریار به چند بسته نوشابه خانواده مشکوک شده و با بررسی‌های بیشتر دریافتند که به طرز ماهرانه‌ای حدود 24 کیلو و 500 گرم تریاک در قوطی‌های نوشابه خانواده جاسازی شده است.

این فرمانده ارشد انتظامی گفت: هوشیاری پلیس در این ماموریت منجر به کشف این میزان مواد مخدر از نوع تریاک که در هشت قوطی نوشابه خانواده جاسازی شده بود، گردید.

مطیعی افزود: سه قاچاقچی که همراه محموله فوق دستگیر شدند، برای بررسی‌های بیشتر در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان تاکید کرد: مبارزه پلیس به ویژه در شهرستان شهریار با سوداگران مرگ و افرادی که به هر دلیل و به هر میزانی اقدام به جابه‌جایی فروش و مصرف مواد مخدر می‌کنند، بی‌وقفه و قاطع است و نیروی انتظامی از تمام توان خود برای حفاظت از امنیت شهروندان و سلامت جوانان در این راه استفاده می‌کند.