شورای شهر ملارد در مبارزه با ساخت و سازغیرمجاز طبق وظیفه عمل کند
شورای شهر ملارد در مبارزه با ساخت و سازغیرمجاز طبق وظیفه عمل کند
فرماندار ملارد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ملارد برای مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز و هجمه ورود دلالان به وظایف نظارتی و قانونی خود عمل کند.

به گزارش شهریاریها ،سجاد برنجی مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز را نیازمندی همراهی و حمایت تمامی دستگاه‌ها و مردم خواند و در این باره اظهار داشت: آماج تصرفات غیر قانونی، تخلف در ساخت و سازها و تغییر کاربری اراضی شهرستان ملارد از گذشته رواج داشته و نیاز است همه دستگاه‌ها برای برخورد با این مهم تمهیدات لازم را در نظر بگیرند و مردم خوب ملارد نیز در این زمینه مسئولان را همراهی کنند.

برنجی ورود دلالان و افراد سودجو در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز به زیان شهرستان خواند و ادامه داد: قطعاً ورود دلالان و افراد سودجو لطمات غیر قابل جبرانی به شهرستان خواهد زد که در راستای برخورد جدی با این موضوع باید تمام توان شهرستان به ویژه شوراهای اسلامی به کار گرفته شود.

وی افزود: بهانه کمبود امکانات در مقابله با زمین خواران و دلالان و متصرفان غیر قانونی اراضی قابل قبول نیست و مسئولان و اشخاص ذیربط باید پاسخگوی عملکرد دوره خود هم به قانون و هم به افکار عمومی باشند.

فرماندار ملارد گفت: شوراهای اسلامی باید به وظیفه نظارتی خود در برابر انواع ساخت و سازهای غیر مجاز عمل نمایند و قطعاً با افراد خاطی در حوزه تصرفات غیرقانونی، تفکیک غیر قانونی اراضی کشاورزی، ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری در شهرستان به شدت برخورد خواهد شد و اعضای محترم شورای تأمین و مجموعه فرمانداری به جدیت پیگیر این موضوع هستند.