شهید «آبیاری» اشتیاق وصف‌ناشدنی برای رسیدن به شهادت داشت
شهید «آبیاری» اشتیاق وصف‌ناشدنی برای رسیدن به شهادت داشت
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان شهریار با خانواده شهید مدافع حرم «عباس آبیاری» دیدار و جویای حال این خانواده شهید شد.

به گزارش شهریاریها، علی کردی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان شهریار از خانواده شهید مدافع حرم «عباس آبیاری» دیدار کرد؛ در طی این دیدار کردی جویا حال خانواده محترم شهید شده و مشکلات و معضلات این خانواده را بررسی و دستورات لازم جهت حل شدن آن را صادر کرد.
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان شهریار در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این شهید مدافع حرم اظهار داشت: نیل به حضرت حق در سیمای شهید آبیاری موج می‌زد و این شهید والامقام با اشتیاق وصف‌ناشدنی برای رسیدن به شهادت داشت.
همچنین در این دیدار مادرشهید با اشاره به خصوصیات این شهید گفت:در یک جمله می‌گویم عباس پایش را جا پای حضرت عباس(ع) گذاشت، عباس‌گونه زندگی کرد و عباسی شهید شد، هم در ورزش قهرمان بود و هم قهرمان اخلاق بود.
در پایان نیز هدیه و لوح سپاسی به رسم یادبود و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان به مادرمعظم شهید مدافع حرم عباس آبیاری اهدا شد.
گفتنی است عباس آبیاری ازشهیدان دهه هفتادی مدافع حرم و از قهرمانان ورزش رزمی هاپکیدو بود که سال گذشته و پس از ۲ سال پیگیری مداوم، برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داوطلبانه عازم سوریه شد و تنها ۱۳ روز بعد از قدم نهادن به سن ۲۴سالگی، در ۲۱ دی ماه سال ۹۴ توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.