شهر اندیشه ورزشکاران زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد
شهر اندیشه ورزشکاران زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد

شهریاریها به نقل از روابط عمومی شهرداری اندیشه، توسط عباس شوندی شهردار اندیشه از رامین فرج‌نژاد قوی‌ترین مرد ایران در دهمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان ایران (انتخابی مسابقات جهانی) تجلیل به عمل آمد. عباس شوندی در حاشیه این دیدار، اظهار کرد: جای تشکر و قدردانی از شما پهلوان خوش‌نام دارد که توانسته‌‌اید با زحمات فراوان […]

۱۳۹۴۰۳۲۳۰۰۰۰۴۰_PhotoAشهریاریها به نقل از روابط عمومی شهرداری اندیشه، توسط عباس شوندی شهردار اندیشه از رامین فرج‌نژاد قوی‌ترین مرد ایران در دهمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان ایران (انتخابی مسابقات جهانی) تجلیل به عمل آمد.

عباس شوندی در حاشیه این دیدار، اظهار کرد: جای تشکر و قدردانی از شما پهلوان خوش‌نام دارد که توانسته‌‌اید با زحمات فراوان و در کمال شایستگی و نیز با استعانت از الطاف خداوند متعال، افتخارآفرین شهروندان ورزش دوست اندیشه باشید.

شهردار اندیشه در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهر اندیشه ورزشکاران زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی در دل خود جای‌ داده‌است و امروز این افتخارآفرینی‌ها وظیفه ما و دیگر مسئولین را بیشتر می‌کند تا بتوانیم در آماده‌سازی فضاهای ورزشی و افزایش امکانات ورزشی برای ورزشکاران بیش از گذشته بکوشیم.