شهریار میزبان دوره تخصصی امداد کوهستان کشور
شهریار میزبان دوره تخصصی امداد کوهستان کشور

شهریاریها : رئیس جمعیت هلال احمر شهریار از برگزاری دوره تخصصی امداد کوهستان کشور در این شهرستان خبر داد. مرتضی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنابر برنامه ریزیها صورت گرفته، از اول اسفندماه سالجاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در سطوح استانی و کشوری در این […]

13910708000007_PhotoAشهریاریها : رئیس جمعیت هلال احمر شهریار از برگزاری دوره تخصصی امداد کوهستان کشور در این شهرستان خبر داد.

مرتضی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنابر برنامه ریزیها صورت گرفته، از اول اسفندماه سالجاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در سطوح استانی و کشوری در این شهرستان برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: برگزاری دوره آموزشی بیست ساعته جوانان غرب استان تهران ویژه بانوان و آقایان در روزهای اول و دوم اسفندماه، دوره بازآموزی امداد نوروزی در سطح غرب استان تهران طی روزهای سوم و چهارم اسفندماه ویژه آقایان و روزهای هفتم و هشتم اسفند ماه ویژه بانوان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

دوره بازآموزی مربیان امداد استان تهران در شهریار

وی افزود: همچنین دوره بازآموزی مربیان امداد در سطح استان تهران از دیگر برنامه ها است که مقرر شده است در تاریخ 30 بهمن ماه جاری در محل هلال احمر شهرستان شهریار برگزار شود.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برگزاری دوره تخصصی امداد کوهستان در سطح کشور، از تاریخ 8 الی 19 اسفندماه سالجاری در شهریار از مهمترین برنامه های جمعیت هلال احمر این شهرستان تا پایان سال است.