شهریار رتبه اول در نظارت و پیشرفت پروژه های عمرانی در استان تهران
شهریار رتبه اول در نظارت و پیشرفت پروژه های عمرانی در استان تهران

شهریاریها : فرماندار شهریار از افتتاح و بهره برداری 185 پروژه با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد تومان در این شهرستان طی سال جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح سپاه شهرستان شهریار که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار […]

جوهریشهریاریها : فرماندار شهریار از افتتاح و بهره برداری 185 پروژه با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد تومان در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح سپاه شهرستان شهریار که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح سپاه در زمره پروژه های مهر ماندگار شهرستان شهریار بود که از 15 فروردین ماه سال جاری عملیات احداث آغاز شد و با حمایتهای استانی و تامین اعتبارات مورد نیاز، یک سال زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: میدان سپاه که در ورودی شهرستان شهریار قرار داشت، مسیر مواصلاتی و پرترددی بود که نیاز به اعمال اصلاحات جدی در آن وجود داشت به همین منظور پروژه تقاطع غیرهمسطح سپاه در دستور کار قرار گرفت.

محور چیتگر – شهریار شش بانده شد

این مسئول ادامه داد: به موازات افتتاح تقاطع غیرهمسطح سپاه، محور چیتگر شهریار نیز با اعتبار 10 میلیارد تومان به شش باند تعریض شد و با نام جدید خلبان شهید محمد سبزه واری مورد بهره برداری قرار گرفت.

جوهری اعلام کرد: در ادامه پروژه های در نظر گرفته شده، تا پایان سال جاری، 130 پروژه با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد تومان شامل ایستگاه آتش نشانی، پروژه های راه و شهرسازی در ورودی شهرها، ورزشگاه و … افتتاح می شود.

شهریار رتبه اول در نظارت و پیشرفت پروژه های عمرانی در استان تهران

فرماندار شهرستان شهریار یادآور شد: در مجموع طی سال جاری 185 پروژه با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد تومان در شهرستان به بهره برداری رسید که در این زمینه بنا بر ارزیابی های صورت گرفته از سوی استانداری، شهرستان شهریار رتبه اول در نظارت و پیشرفت پروژه های عمرانی را بعد از شهر تهران کسب کرد.

وی با اشاره به تاثیر افتتاح این تقاطع در کاهش بار ترافیکی اظهار داشت: طی چند روز گذشته این تقاطع به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک قرار گرفت که بنا بر ارزیابی های صورت گرفته منجر به کاهش چشمگیر ترافیک در این مسیر شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ضمن درخواست از وزیر راه و شهرسازی، به دو پروژه جاده امام حسین(ع) و تقاطع غیرهمسطح فاز 4 اندیشه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این دو پروژه بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز از سوی مسئولان استانی و کشوری، در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.