شهریار در صدر جدول ارزیابی برترین های هیات ورزشهای همگانی استان تهران قرار گرفت
شهریار در صدر جدول ارزیابی برترین های هیات ورزشهای همگانی استان تهران قرار گرفت

شهریاریها : هیات ورزشهای همگانی استان تهران براساس ارزیابی عملکرد کمیته ها و هیات های شهرستان های این استان در سه ماهه دوم سال، کمیته و هیات برتر استان را معرفی کرد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ به گزارش هیات ورزشهای همگانی استان تهران، دبیر هیات استان با اشاره به […]

۰۰۰۰۰nemodar1شهریاریها : هیات ورزشهای همگانی استان تهران براساس ارزیابی عملکرد کمیته ها و هیات های شهرستان های این استان در سه ماهه دوم سال، کمیته و هیات برتر استان را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ به گزارش هیات ورزشهای همگانی استان تهران، دبیر هیات استان با اشاره به اینکه هیات تهران هر سه ماه عملکرد کمیته ها و هیات های شهرستان این استان را مورد ارزیابی قرار می دهد، گفت: ما در پایان هر فصل براساس نامه ای که به کمیته ها و هیات های استان ارسال می کنیم، آنها موظف می شوند در زمان مقرر بولتن عملکرد سه ماهه خود را کامل و با مستندات به هیات استان تحویل دهند و هیات براساس شاخص های مورد نظر خود از جمع ۱۰۰ امتیاز برترین ها را مشخص و از آنها تقدیر می کند.
شیما سادات مصطفوی پور ادامه داد: شاخص های ما برگزاری همایش و مسابقات تخصصی، تحویل به موقع گزارش برنامه ها به هیات استان،فعالیت های فرهنگی و رسانه ای، برگزاری دوره های آموزشی، شرکت درجلسات هیات استان و هم فکری با مسئولین هیات و مواردی دیگر از این قبیل است که هریک از این موارد امتیاز هایی دارد.

هیات ورزشهای همگانی شهرستان شهریار نیز با کسب ۷۴ امتیاز هیات برتر استان معرفی شد.

در بین هیاتها نیز شهرستان ملارد با ۵۶ امتیاز و حوزه شمال شرق با کسب ۵۴ امتیاز به ترتیب رده های دوم و سوم هیات های برتر استان تهران را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است فردین هزارخانی سکانداری این هیئت را در شهرستان شهریار بر عهده دارند.