شهریار بارانی می‌شود / کاهش ۱۰ درجه‌ای دما
شهریار بارانی می‌شود / کاهش ۱۰ درجه‌ای دما

شهریاریها : محمدمهدی عشقی به پیش‌بینی شرایط جوی شهرستان شهریار پرداخت و اظهار کرد: آسمان صبح امروز شهرستان شهریار قسمتی ابری بود اما از ساعتی دیگر آسمان این شهرستان با افزایش ابر و وزش باد شدید همراه خواهد بود و از اوایل امشب شاهد بارش پراکنده باران هستیم. وی با اشاره به دمای هوای امروز شهرستان شهریار […]

هواشهریاریها : محمدمهدی عشقی به پیش‌بینی شرایط جوی شهرستان شهریار پرداخت و اظهار کرد: آسمان صبح امروز شهرستان شهریار قسمتی ابری بود اما از ساعتی دیگر آسمان این شهرستان با افزایش ابر و وزش باد شدید همراه خواهد بود و از اوایل امشب شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

وی با اشاره به دمای هوای امروز شهرستان شهریار بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این شهرستان ۱۹ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۷ درجه سانتی‌گراد است.

رئیس اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان تهران به پیش‌بینی شرایط جوی فردای شهرستان شهریار پرداخت و تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان شهرستان شهریار نیمه ابری خواهد بود.

وی ادامه داد: آسمان شهرستان شهریار بعد از ظهر فردا ابری بوده و از اوایل فردا شب شاهد بارش باران و وزش باد خواهیم بود.

عشقی به پیش‌بینی دمای هوای فردای شهرستان شهریار پرداخت و گفت: فردا بیشینه دما در شهرستان شهریار ۱۲ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی به پیش‌بینی وضعیت جوی شهرستان شهریار در روز دوشنبه هفته‌ جاری پرداخت و اظهار کرد: آسمان شهرستان شهریار در صبح روز دوشنبه هفته‌ جاری نیمه ابری و در بعد از ظهر این روز ابری خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان تهران به پیش‌بینی وضعیت جوی شهرستان شهریار در شامگاه دوشنبه‌ هفته‌ جاری پرداخت و تصریح کرد: آسمان شهرستان شهریار در شامگاه دوشنبه‌ هفته‌ جاری در بعضی مناطق شاهد افزایش بارش باران و وزش باد خواهد بود.

وی در پایان به پیش‌بینی دمای هوای شهرستان شهریار طی دوشنبه هفته‌ جاری پرداخت و متذکر شد: روز دوشنبه هفته‌ جاری بیش‌ترین دمای هوا در شهرستان شهریار ۹ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

با توجه به اعلام اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی این استان هوای شهرستان شهریار در روز‌های آینده با کاهش ۱۰ درجه‌ای دما همراه است.