شهردار فردوسیه شهریار معرفی شد
شهردار فردوسیه شهریار معرفی شد

شهریاریها : مراسم معارفه شهردار جدید فردوسیه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، معتمدین شهر، برخی از مسئولان شهرستان در محل تالار چهل‌ستون برگزار شد. مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید فردوسیه امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، معتمدین شهر و برخی از مسئولان شهرستان شهریار در محل تالار چهل‌ستون […]

shahrdarشهریاریها : مراسم معارفه شهردار جدید فردوسیه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، معتمدین شهر، برخی از مسئولان شهرستان در محل تالار چهل‌ستون برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید فردوسیه امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، معتمدین شهر و برخی از مسئولان شهرستان شهریار در محل تالار چهل‌ستون برگزار شد.

در ابتدای مراسم علیرضا امیری به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه ضمن خوش‌آمد گویی به تمامی حاضران اظهار امیدواری کرد که با مشخص شدن شهردار بتوان در سایه تعاملات شورا و شهرداری گام‌های ارزنده‌ای را در راستای توسعه و آبادانی شهر برداشت.

در ادامه این مراسم نیز حسین گروسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و ناجی فرماندار شهریار هر کدام به نوبه خود از زحمات اسدی شهردار سابق و آقایان شیخی و نفریه سرپرستان این مجموعه مدیریت شهری قدردانی کردند و برای مجید عظیمی شهردار جدید این شهر آرزوی توفیق خواستار شدند.

عظیمی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از انتخاب اعضای محترم شورای اسلامی شهر اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی شورا و شهرداری تلاش خواهیم کرد تا بخش عمده‌ای از مشکلات شهر برداشته شود و با عملکرد خوب کارنامه قابل قبولی را برای شهروندان ارائه دهیم.

در پایان این مراسم نیز مسئولان و معتمدین شهر فردوسیه برای عظیمی آرزوی توفیق از خداوند متعال خواستار شدند.