شهردار شهریار: محورهای اصلی شهریار به نام شهدا مزین شده است
شهردار شهریار: محورهای اصلی شهریار به نام شهدا مزین شده است

شهریاریها : سعید حسینی در شهریار اظهار داشت: ایران اسلامی طی سه دهه اخیر با انواع توطئه‌ها، بی‌اخلاقی‌ها، زورگویی‌ها و تجاوزها روبه رو بوده است که تمام این دسیسه‌های طراحی شده از سوی دشمنان خارجی با ایثار و فداکاری ملت ایران خنثی شده است. وی تصریح کرد: به طور قطع اگر نبود درایت ولایت و […]

f488fb7شهریاریها : سعید حسینی در شهریار اظهار داشت: ایران اسلامی طی سه دهه اخیر با انواع توطئه‌ها، بی‌اخلاقی‌ها، زورگویی‌ها و تجاوزها روبه رو بوده است که تمام این دسیسه‌های طراحی شده از سوی دشمنان خارجی با ایثار و فداکاری ملت ایران خنثی شده است.

وی تصریح کرد: به طور قطع اگر نبود درایت ولایت و ایثار و از جان گذشتگی مردم ولایی و انقلابی ایران، نقشه‌های شوم دشمنان عملی شده و امروز در جهان سربلند و با عزت نبودیم.

شهردار شهریار با بیان این که عزت امروز ملت ایران مرهون ولایت و خون شهدا و امام شهیدان است، گفت: ما باید از تمام توان خود برای حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال ارزش‌های شهدا به نسل‌های آینده استفاده کنیم.

حسینی افزود: خوشبختانه ملت ایران هرگز یاد و خاطره شهدا را فراموش نکرده‌اند و همچنان با قدرت پای دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت ایستاده‌اند، اما باید قبول کنیم که توطئه‌ها و فشارهای دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی شدت گرفته و باید بیش از گذشته برای حفظ اصول و آرمان‌های اصلی انقلاب تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: در همین راستا معاونت فرهنگی شهرداری شهریار برنامه‌ریزی‌هایی را در حد توان خود انجام داده و طی سال چندین برنامه فرهنگی و مذهبی با محور انتقال ارزش‌های اسلام و انقلاب به نسل‌های آینده توسط این معاونت انجام شده است.

شهردار شهریار گفت: یکی از برنامه‌های بسیار خوبی که در شهریار عملیاتی شده است، استفاده از نام مبارک شهدا و بزرگان اسلام و انقلاب برای میادین و محورهای اصلی این شهرستان است.

حسینی افزود: در حال حاضر اکثر این محورها به نام شهدا است و این اقدام شهرداری با استقبال خوب مردم و ساکنان شهریار روبه رو شده است.

وی در پایان متذکر شد: البته ما نباید به همین حد اکتفا کنیم و شهرداری شهریار آمادگی دارد تا با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف به ویژه نهادهای متولی امور فرهنگی اجرای برنامه‌های فوق را در سال آینده افزایش دهد.