شهردار شهریار: طرح‌های توسعه شهریار با قدرت ادامه می‌یابد
شهردار شهریار: طرح‌های توسعه شهریار با قدرت ادامه می‌یابد

شهریاریها :  سعید حسینی در شهریار اظهار داشت: طی سال‌های اخیر با بررسی دقیق در خصوص مشکلات، نیازها و کاستی‌ها و ضرورت‌های این شهرستان، اقدام به استخراج مهمترین اولویت‌ها و نیازهای مردم و شهرستان کردیم. وی تصریح کرد: پس از شناسایی نیازها و اولویت‌ها اقدام به برنامه‌ریزی در این حوزه کرده و خوشبختانه پروژه‌های عمرانی […]

f488fb7شهریاریها :  سعید حسینی در شهریار اظهار داشت: طی سال‌های اخیر با بررسی دقیق در خصوص مشکلات، نیازها و کاستی‌ها و ضرورت‌های این شهرستان، اقدام به استخراج مهمترین اولویت‌ها و نیازهای مردم و شهرستان کردیم.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی نیازها و اولویت‌ها اقدام به برنامه‌ریزی در این حوزه کرده و خوشبختانه پروژه‌های عمرانی بسیار مهمی با هدف توسعه و پیشرفت شهرستان شهریار آغاز کردیم.

شهردار شهریار خاطرنشان کرد: بخش مهمی از پروژه‌ها به اتمام رسیده و باقی طرح‌ها در دست انجام است.

حسینی گفت: در سال‌های اخیر مردم و اعضای شورای اسلامی شهر در شهریار همکاری و تعامل خوبی با شهرداری داشتند و همین امر موجب دلگرمی کارکنان شهرداری بود و توانستیم از فرصت خدمت به مردم برای رفع نیازهای آنها و ساختن شهری مناسب و زیبا استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در شهریار مبنی بر اینکه با اتمام دوره سوم شوراهای اسلامی شهر و نزدیک بودن آغاز فعالیت چهارمین دوره شوراها در سراسر کشور و به تبع آن در این شهرستان تکلیف طرح‌های عمرانی که هنوز به اتمام نرسیده چه می‌شود؟ گفت: در شهرستان شهریار با تلاش اعضای شورای شهر دوره سوم و مدیریت شهرداری برنامه‌ریزی لازم برای آینده شهرستان صورت گرفته و به عبارتی نقشه راه بر اساس اهداف و اولویت‌ها مشخص شده است.

شهردار شهرستان شهریار افزود: بنابراین افق آینده مشخص است و باید با تلاش و پشتکار برای رسیدن به اهداف تعیین شده تلاش کرد و مطمئن هستم که برخی تغییرات مدیریتی که ضرورت کار جمعی و رسیدن به توسعه است، وقفه‌ای در اجرای برنامه‌ها ایجاد نمی‌کند.

حسینی تاکید کرد: به طور قطع اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها به ویژه در حوزه عمرانی با هدف توسعه و پیشرفت شهرستان شهریار در آینده نیز با قدرت و جدیت تداوم یافته و باید از تک تک فرصت‌ خدمت به مردم بیشترین استفاده انجام شود.

وی در پایان اذعان داشت: در سال‌های اخیر شاهد بودیم که با اجرای پروژه‌های زیربنایی و عمرانی که تغییرات محسوسی در زمینه پیشرفت و توسعه کشور انجام شده، امیدواریم در آینده نیز همین رویکرد با جدیت و تلاش بیشتری ادامه داشته باشد.